باغبون خسته...

باغبون خسته سکوت کرد ........دیگه نمی خواد باغبون باشه می خواد مسافرسرزمین

   تنهایی باشه ..... یاد گل 

   باغ اما تو ذهنش بود ... گلی که با وجود تمام مهربونیاش ، زیباییهاش اما خارهایی

داشت که گهگاه دست                                                                            

باغبون رو زخمی می کرد و بی خبر بود که دل باغبون رو خون می کنه ... گلی که

 بعد از فرو کردن هر خاری                                                                     

به دست باغبون عذر می خواست و باغبونم هر بار می پذیرفت ...... بار آخرم باغبون پذیرفت و سکوت                                                                                 

کرد ....... اما نفهمید چی شد که گل بازعصبانی شد ..... و باغبون خاموش شد و

  حالا می خواد که بره                                                                      

آشناترین غریبه    

نظرات 2 + ارسال نظر
نیما پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 13:54 http://eshghenimai.blogfa.com

سلام
وبلاگ شما مخصوصا وبلاگ قبلی واقعا زیبا بود
در مورد وبلاگ قبلی به خاطا اینکه مطالب واقعا زیابا بودن من قسمتی از مطالب شما رو کپی کردم امید وارم ناراحت نشید
راستی می خواستم خواهش کنم آدرس قالب وبلاگ قبلی تو رو برام بزارید تا من به عنوان قالب جدید ازس اسفاده کنم چو خیلی زیبا بود
ممنون می شم
موفق باشی

آبجی سینای بارونی تو فقط تو جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:27

سلام آبجی.
نگاه کن چه جوری نظر گذاشتی......
هیچی نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد