هر چه....

 هرچه بینا چشم، رنج آشنایی بیشتر    
  هرچه سوزان عشق، درد بیوفایی بیشتر                  
  هرچه دانش بیشتر، وامانده تر در زندگی   
  هرچه کمتر فهم، کبروخودنمایی بیشتر
  هرچه دل رنجیده تر، سوز جدایی بیشتر          
  هرچه سر آزاده تر، افتاده پایی بیشتر                     
  هرچه تن شایسته تر،شوق رهایی بیشتر
   هرچه بازار دیانت گرم، دلها سردتر
   هرچه زاهد بیشتر، دورازخدایی بیشتر
   هرچه تن دررنج وزحمت، ناامیدی عاقبت
   هرچه صاحبدل فزون، برگشته اقبالی بیشتر
   هرچه دل رنجیده تر، زندان هستی تنگتر
   هرچه با یاران وفا، بی اعتنایی بیشتر
   هرچه جان کاهیده تر، نزدیکتر پایان عمر        
   هرچه .....
نظرات 2 + ارسال نظر
چنگیز ( و رفقا ) پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 17:41 http://gharibeyebineshon.blogfa.com

خیلی جالبه خیـــــــــــــــــــــلی
زبون من قاصره که بخوام در این مورد نظر بدم
فقط دمت گرم ..... ایول .....واقعا ایول

چنگیز و شرکا جمعه 28 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 16:11 http://www.tanhaye-tanha02.blogsky.com/

من بازم دوست دارم در مورد این مطلب نظر بدم
مشکلی که نداره
خیلی با حاله می خواستم ازت اجازه بگیرم با
شرکا مشورت کنم بذارم توی وبلاگم
خلاصه که خیلی با حاله از اینا داشتی بازم بذار به ما هم بده بذاریم توی وبمون
یا علی

بابا مراممممممممممممممممممممم
بابا اجازهههههههههههههههههههههههه
تو خجالت نمیکشی از من اجازه می خواییییییییییییییی
آخه هیچ کس نه , تو داری از من اجازه میگریییییییییییییییییی ... تو ... من؟
نکنه خیال کردی وبلاگٍ من و تو داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هااااااااااااااااا
اصلا خوشم نیومدااااااااااااااااااااااا
علی علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد