بی ترانه خواهم رفت

 
من اینجا خیلی وقت است

چشم براه مسافری مانده ام که انگار هرگز نخواهد آمد

و همه دلخوشیم به ترانه ایست

که یکروز اگر بیاید سر خواهم داد

من یادم نیست همنفس روزهای غریب تنهایی

کدام روز دلگیر

در انتهای کدام رویا ,پا به راه رفتن

آنقدر دور شد که هیچوقت

در هیچ خوابی هم دیده نشد

من گم می شوم در خاطره هایم

فراموش می شوم در آرزوهایم

و هنوز هم شعر قشنگ روز های بارانی را زمزمه می کنم

و در این تنهایی ,وای اگر باران هم

بوی دل انگیز مسافر خسته را برایم به ارمغان نیاورد

تا ابد چشم براه ,بی ترانه خواهم ماند

بی ترانه خواهم رفت ...!؟ 

آشناترین غریبه                  

نظرات 3 + ارسال نظر
خانوم سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 16:17 http://khan00m.blogsky.com

خیلی قشنگ نوشتید
خوشحال می شم یک سری هم به وبلاگ من بزنین

ح ا م د چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:20 http://akharin-eshgh.blogsky.com

زمان نمی گذرد عمر ره نمیسپرد
صدای ساعت شماطه بانگ تکرار است
نه شب هست و نه جمعه
نه پار و پیرار است
جوان و پیر کدام است زود و دیر کدام است
اگر هنوز جوان مانده ای به آن معناست
که عشق را به زوایای جان صلا زده ای
ملال پیری اگر میکشد تو را پیداست
که زیر سیلی تکرار
دست و پا زده ای
زمان نمی گذرد
صدای ساعت شماطه بانگ تکرار است
خوشا به حال کسی
که لحظه لحظه اشت از بانگ عشق سرشار است


ما که رفتیم قاطی نارفیقا ولی وبلاگت منو کشته ...
موفق باشی..............
فعلا...............................

مشکی چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:26 http://banoyebarfy.blogfa.com

سلامم به روی گرمای قلب تو دوست
دلم لحظه ای با دلت روبروست
بگو عاشقی تا سلامت کنم
تمام دلم را به نامت کنم
سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری خوشحالم که تونستم وبلاگتونو ببینم دارم می خونم و هنوز تمومش نکردم هروقت تمومش کردم میام نظر کلی خودمو می نویسم ولی تا اینجا خیلی عالی بوده امیدوارم موفق و موئید باشی .
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________**** _______
___***____***____***__ *** ____
__***________****_______***____
_***__________**_________***___
_***____banoyebarfy __***___
_*** _ _ _____ _______ __ _***___
__***___________________***____
___***_________________***_____
____***_____meshki ____ ***______
______***___________***________
________***_______***__________
__________***___***____________
____________*****______________
_____________***_______________

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد