تقدیم به عزیزانم

خدایا!انتظار زیادی نیست.

به خدایی خودت قسم که انتظار زیادی نیست.

من از تو هیچ نمیخواهم،

خدایا فقط اجازه نده که هرگز این جمله را بشنوم،

             من نمیتوانم،          نمیتوانم.

دوست ندارم نزدیکانم را سوگوار  ببینم

دوست ندارم نزدیکانم را ناتوان ببینم.

خدایا آنها را چون کوهی بگردان  همچون رشته کوه البرز

سبز ... قوی... پیوسته....استوار....

 که با هیج باد و بارانی عزت خود را از دست نمی دهد.

چون کوهی بگردان آنان را که تکیه کنم به آنها  برای آرامش خویشتن

بگردان آنان را عزت من.

تا که خوش باشم با درسهایم.

بدانند مرا یار خویش... ندانند مرا بیگنه به هر رو پیش

نظرات 5 + ارسال نظر
آتنا دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:34 http://www.partenon.blogsky.com

دوست خوبم سلام:
خاک در اندیشه ی باران نبود
هیچ نشانی ز بهاران نبود
بال و پر چلچله ها خسته بود
پنجره ی باغ خدا بسته بود
شب چه شبی بود!
شکوه آفرین
چشم به راه تو زمان و زمین
شهر اگر تیره و تاریک بود
لحظه ی لبخند تو نزدیک بود
تا تو فرود امدی از اوج نور
روح زمین تازه شد از موج نور
از نفس گرم تو گل جان گرفت
باغ طراوت سرو سامان گرفت
سبز شد از لطف تو صحرا و دشت
قافله ی چلچه ها باز گشت
آمدی و زمزمه آغاز شد
روزنه ای روبه خدا باز شد
امدی و نوبت فردا رسید
فصل شکوفایی کلها رسید
عاشقانه هایم از حالا مقدمت را گرامی میدارد

سلام ممنون که نظر دادید . واقعآ حیفم میاد که این رو تو وب نذارم پست بدی حتماً این شعر قشنگ.
بازم ممنون

سالومه دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:28 http://www.13641372.blogfa.com

مرسی که بهم سر زدی.
با دیدن وبت غافلگیر شدم.محشره.(زیاد جدی نگیر)
راستی من تو را در پیوندهام قرار دادم.اگه دوست داشتی تو هم این کارو انجان بده.

سلام . ممنوننننننن از لطفتون.

Mojtaba پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:03 http://sarv-ghamat.blogfa.com

salam

bebakhshid ke fingilish minevisam chon system pachide va farsi type nemikone.

be har hal mohem niyate

amoee kam peida shodi ye sar bezan be ma

ghorbone hameye rofagha

مهدی سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:47

سلام وبلاگ قشنگ و با محتوایی دارید

من هم کلبه ی تنهایی دارم که امیدوارم با امدنتان ان را نورانی فرمایید

موفق باشید

مجتبی پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:32 http://sarv-ghamat.blogfa.com

سلام ناناز

خوبی جیگر. ما دیدم کم پیدا شدی گفتیم یه سری بزنیم بگیم خیلی مخلصیم.

آقا شنیدم که تولد عمو عرفان بچه هاست. گفتم بیام از طریق بلاگت یه تبریک مخصوص براش بفرستم بگم ما با هر اسم و نشونی دوسش داریم و امیدووارم همون طور که اون به فکر رفقا هست رفقا هم به فکرش باشن.


راستی یه چیزدیگه. این سالومه رو که می شناسی. دختر خطرناکیه. با اون نوشته هاش می تونه سحر و جادو کنه. مراقبش باش که عجیب رفیقه با ما............

دوست دارم

سلام عزیزان . ممنون ما هم شما رو دوست داریم.

اون نکته هم چشم. البته خیلی وقته که وب گردی نکردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد