سبک بال بودن زیباست

سلام به همه ... الان که دارم آپ می کنم از زیر بار یه دنیا استرس خالی شدم و یه نوع دیگش

سراغم اومده. ولی خیلی قشنگ . حرفای نگفته دلم رو ریختم بیرون و حالا بر اساس قولم اینجا رو با

احساس حضورش رونق میدم.  خدایا خیلی ممنون ..... و تو رو به دستهای بریده اربابم قسم میدم که

نا امیدم نکنی و همه رو به مرادشون برسونی....الهی آمین 

می خوام بگم: دوسِت دارم! به پنجره ! به آسمون!
به این شب ِ آینه دزد! به تک درخت ِ کوچه مون!
می خوام بگم: دوسِت دارم! به تو! به اسم ِ نقطه چین!
به گریه های بی هوا! به کولی ِ کوچه نشین!
می خوام بگم: دوسِت دارم! به هر رفیق ُ نارفیق!
به شاعرای بی غزل! به جنگلای بی حریق!
میخوام بگم: دوسِت دارم! به قاتلم! به روزگار!
به اون کسی که میندازه به گردنم طناب ِ دار!

دنیای ما عوض می شه، تنها با این جمله ی ناب:
دوسِت دارم، دوسِت دارم، دوسِت دارم تو این عذاب!

می خوام بگم: دوسِت دارم! به بادبادک! به مدرسه!
به ترکه ی خیس ِ انار، کنار ِ درس ِ هندسه!
میخوام بگم: دوسِت دارم! به مرغ ِ عشق ِ بی قفس!
به جغد ِ پیر ِ بد صدا! به نی زنای بی نفس!
میخوام بگم: دوسِت دارم! به هر چی خوبه، هر چی بد!
به خونه های کاگِلی! به سیبای توی سبد!
می خوام بگم: دوسِت دارم! به بغض ِ تلخ ِ انتظار!
به بدترین فصل ِ سفر! به آخرین سوتِ قطار!

دنیای ما عوض می شه، تنها با این جمله ی ناب:
دوسِت دارم، دوسِت دارم، دوسِت دارم تو این عذاب!●

------------------------------------------------------------------------------- 

با تو بودن خوبست

تو چراغی ،من شب

که به نور تو کتاب تن تو

و کتاب دل خود را که خطوط تن توست

خوش خوشک میخوانم

تو درختی ،من آب

من کنار تو آواز بهاران را

میخندم و می خوانم

میگریم و میخوانم

با تو بودن خوبست

آشناترین غریبه       

نظرات 11 + ارسال نظر
عمه مینا پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:04

سلام عمو
...........
......................
..............................
اول از همه بابت خالی شدن ذهنت و این که تونستی حرفاتو بگی بهت تبریک میگم
دوما نو کردن وبلاگت
امید وارم با موفقیت پیش بری
من هم برات دعا میکنم و انشاالله که اربابت ناامیدت نمی کنه
آمین
موفق باشی (این و از ته ته ته دلم گفتم )
علی علی

ممنون عمه گلم.

محمد برادر زادت پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1385 ساعت 14:51 http://www.mamaliw2.blogfa.com

سلام عمو.............
خوبی
خیلی خوب شده
انشالاءبهتر هم میشه
به امید دیدن آن روز

خیلی آقایی از طرف دوستدار شما محمد

فدات بشم برادر زاده گلم.

توکا پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1385 ساعت 18:15 http://tookashakiba.blogfa.com/

سلام :
اقا اجازه مکان محیطه فامیلیه !
سر درش بنویسید ورود افراد غریبه ممنوع اون موقع من بازم میام مثل این فوضولا سرک میکشم همون جور که روز اول بدون اجازه اومدم .........
از این که به من سر زدی ممنونم .
تازه من که بدون اونم تازه امتحانام از شنبه شروع میشه بعدشم که ۲۶ اگه زنده موندم یه سر میام پیشت .

انشا الله که همیشه زنده باشی و موفق

memol_malas جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 16:28

salam jaleb shobe beheton tabrik migam tarhe dige bedam beheton :ke mitonid bad az in safha ro mesle darya 2orost konin ghashang mishe اولم خنده ز بی دردی بود آخرم خنده ز بی درما نی
felan baraton arezoye movafagiyat mikonam

شب شکن جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 16:41 http://ashnatarin_gharibe.blogsky.com

سلام
..........................
خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد
خواهان کسی با ش که خواهان تو باشد


زندگی سرگذشت در گذشت آرزو هاست

عمه مینا جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 17:49

سلام عمو
اصلا حس آپ کردن ندارم شرمندتونم
...................
تو این روزا خیلی حالم بد میشه
اگه آبجی زهرام رو نداشتم که دیگه هیچی ازم باقی نمیموند
همیشه تنها پشتیبانی یه که برام میمونه و... تنها شونه های اونه که با ادامه ی راه امید وارم میکنه ....
داسم دعا کن از این مخمصه بیرون بیام
موفق باشی
علی علی

جومن +۱۸ جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 19:33 http://www.gigi.blogfa.com

سلاملکم

خوشحالم که خوشحالی

دوست داشتی سر ...

مجتبی جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 19:43 http://sarv-ghamat.blogfa.com

سلام عمویی

خوبی. ببخشید که دیر اومدم. خدایی درگیرم.

راستی قبولی بچه ها رو تبریک میگم.

در ضمن بابت اون موضوع خیلی خوشحالم که دوباره از زبونت دوست دارم رو می شنوم.

در ضمن بلاگت خیلی تمیز شده

مجتبی جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 20:01 http://sarv-ghamat.blogfa.com

سلام عمویی

خداییش من شرمندتم. ولی به مولا وقت نمی کنم. فقط می آپم و زود می زنم به چاک...

خوبی.

اولا چه خوب کردی قالبو عوضی کردی. تنوع شد.

دوما قبولی رفقا رو بهت تبریک میگم.

سوما و مهمترین قسمت... حاجی چه خبره؟؟؟؟!!!


عمو رحمان ما گفت دوست دارم. عمو رحمان یا حرفی نمی زنه یا وقتی می زنه از ته اعماقش می زنه.... به سلامتی به مرادت رسیدی....

خدا شکرت که عمو ما به مرادش رسید.

می بوسمت.

خیلی خوشحالم کردی...

سلام ناناز عمو.
یه آف خوندم حالم بد گرفته شد. شاید هم من بد تفسیرش کردم.
فعلا نیازمند دعا هستم...

آروین شنبه 23 دی‌ماه سال 1385 ساعت 20:16

سلام جیگررررررررررررررررررررررررررررر.
خیلی وقته که نیومده بودم..... بذار ببینم چی کار کردی. بعد نظر میدم.
............................................................
ایوللللللللل.
نگفته بودی خاطره خواه شدی.
خوش به حال طرف که عموی ما رو عاشق کرده .
عمو از ته دل بهتون تبریک میگم. نمیدونی چقدر خوشحال شدم از این که حالت روبه را شده آخه واسه ما هم خوب شد.
دیگه با حوصله تر به حرفامون گوشم میدی .
راستی آبجی خانمتون هم سلام می کنند.
بازم میام.
بازم تبریک
بای بای

سلام ناناز عمو.
میگما......
بی معرفت این همه off و mail به دستون نرسید این همه off گذاشتم یدونه هم جواب ندادید. گفتم زبونم لال.......
بعدش هنوز چیزی معلوم نیست. به قول خودمون در دست کار. فقط دعا کنید. وگرنه از مشاوره خبری نیستD:D:D:D:D:D . بعد چرا این قدر کم پیدا شدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دریا شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 14:02

من اولین بارمه اومدم اینجا معلومه دلتون خیلی صافه منم دعا کنین

ممنون....
چشم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد