برای تو می نویسم تا بدانی(مناجات)

 

مناجات

 

قلم به دست گرفتم تا بنویسم برای تو که عشق منی و خدای خوب و مهربونمی

 

 

 خدای من باز هم چون همیشه می خوام از دلتنگی هام برات بگم می خوام از دنیا و آدماش بگم. خدای من دنیایی که آفریدی هم زیباست و هم زشت

 

 گاهی توی این دنیا محبت هست و گاهی هم محنت

 

 تو عشق رو آفریدی خیلی زیبا پایه های این دنیا و هستی بنا نهاده شده بر عشق

 

اما حیف که ما آدما این عشق زیبا رو گاهی به زشتی می کشانیم

 

صداقت همراه با عشق رو از یاد می بریم. اصلا خدا چرا ما آدما عاشق می شیم

 

دلیلش چی می تونه باشه ؟   وقتی که رفتی در وادی عشق و مستی هرگز نخواهی توانست پای از آن بیرون بنهی اما نباید از این حق گذشت که عالم عشق خیلی زیباست و رسیدن و وارد شدن به این وادی واسه هر کسی امکان پذیر نیست و لیاقت خاصی می خواهد

 

خوشحالم که می تونم بگم که من هم عاشقم و به این عشق افتخار می کنم و تمام تلاشم را به کار می برم تا به این دنیا و مردمش بفهمونم که مفهوم عشق خیلی بالاتر و فراتر از این چیزی هست که به نام عشق در این دنیا وجود دارد. خدای من به من یاری برسون تا بتونم موفق بشم .

 

----------------------------------------------------------------------------------------------

 

تو را نگاه می کنم:

 

چشمانت خلاصه ی آتش فشان است،

هم رنگ ِ خاک ِ دیاری که دوستش می دارم!

چال ِ کـُنج ِ لبانت

هلاکت ِ جفتی ماه است

با خورشیدی در قفا

که مردمان ِ سرزمین قلب مرا

به ولوله وا می دارد

با انگشت اشاره ی رو به آسمان!

خنده ات باران ِ مروارید است

و اَخمت

زلزله یی که شهر ِ آرزوهایم را

ویران می کند!

تو را نگاه می کنم

و جهان رنگ می بازد

نگاهت می کنم

و خود را نمی بینم

آشناترین غریبه       

 

نظرات 4 + ارسال نظر
متهم به زندگی شنبه 23 دی‌ماه سال 1385 ساعت 21:07 http://parastooye-mohajer.blogfa.com/

سلام.
شعر ار یغما بود . درسته؟
چی شده که جدیدا عاشقانه مینویسی... خبریه؟
موفق باشیید. هر دو تانون.
به ما هم سر بزن.
خدانگهدار.

آره. کاملا درست گفتی شعر از یغما گلرویی شاعر مورد علاقه منِ.
بعد دیگه نوشت ها که دارند داد میزنند.توضیح بدم؟
هم اکنون نیازمند دعای سبزتان هستم.
علی علی

ستاره شنبه 23 دی‌ماه سال 1385 ساعت 21:29 http://mah-setare.blogsky.com

زیبا بود
سبز باشید و شاد

شب شکن یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:18 http://ashnatarin-gharibe.blogsky.com/

دعاهای اکثر ما خواهش و التماس به خداست، از خدا درخواست
می کنیم تا کاری را برایمان انجام دهد یا چیزی را به ما بدهد که به
آن نیاز داریم. وقتی که چیزی را از خدا می خواهید فراموش نکنید
ممکن است چیزهایی که می خواهید برایتان خوب نباشد...برای
دریافت نیازهایتان دعا کنید اما به خدا بگویید در صورتی خواسته تان را
اجابت کند که مطابق با خواست او باشد، زیرا خواست او چیزی جز
خیر و خوبی شما نیست. پس به او بگویید:
"خدایا! باشد که خواست تو و نه خواست من تحقق پذیرد!"
مطمئن باشید که خدا پاسخ تان را می دهد اما فراموش نکنید که
پاسخ خدا به دعاهایتان همیشه یکسان نیست

سلام دوست عزیز . شما راست میگید ولی....
اما برای من اگه خدا نخواهد همچین میزنه پس کلم که نگو و نپرس
و خود خدا میگه که هرچی میخواهی از خود من بخواهید چه خوب چه بد...
حالا من هم از اون می خواهم و ۱۰۰٪ هم خودم تلاش میکنم تا داشته باشم هر چیزی رو که بخواهم نه اینکه یه جا بشینم و در آخر هم بگم خدا نخواست و
از این...... ها. بعدش در علم دعا هم ۱۰۰۰ نکته نهان هستش و از جمله اون میشه به
به خدا رسید . در دعا انسان افتادگی یاد میگیره . در دعا یادش میاد که ضعیفه و یاد میگیره
که سرکشی نکنه . در دعا انسان میفهمه که همیشه نیازمند و اگه اون روزی نباشه
معلوم نیست کارش چی میشه.
حالا باز هم خدا رو صدا کنیم یا نه؟
باز هم خواسته هامون رواز خدا بخواهیم یا نه؟
حالا این خواسته هر چی که میخواهد باشه....
فکر نمیکنید که رسیدن به این موارد ۱۰۰ هابار بهتر باشه....... کسی که به خدا ایمان داشته باشه اگه حاجتش بر آورده نشد نمیره یقه خدا رو بگیره و بگه که چرا بر آورده نکردی.
بلکه میگه ممنون که به فکر بنده ات بودی.
در ضمن این منجات نبود... بلکه دردل بود.

خود اوست لایق به حق پادشاهی داند خوب و بد مرا به هر بشارتی

مجید دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1385 ساعت 13:49 http://www.masihayejan.blogfa.com

سلام آشناترین غرییه ی من.چند روزی بود که نبود م .چند روزی هم نخواهم بود .اما همیشه به یادت هستم و به نوشته هایت فکر می کنم به خودت .زیبا مینویسی .امیدوارم موفق باشی.

..................... عشق هم آتش جانست و خزان میگذرد.

در پناه حق

فدات مجید جان. هر جا هستی شاد باشی و پیروز.
و خزان میگذرد........................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد