و اما زندگی...

همه میدونند که آشناترین غریبه در مورد زندگی چی میگه. زندگی مثل اوج پرواز کلاغ پستِ .

یه عمری این رو گفتم . یه عمری شعرش کردم و یه عمری هم فریادش زدم .

 ولی امروز میخوام  یه چیز دیگه بگم تا ببینم  کدوم   درسته.

زندگی خالی است........ آن رو پر کن

زندگی یک مشکل..........با آن روبرو شو

زندگی یک بازی..........برنده و پیروز شو

زندگی درد............... آن رو تحمل کن

زندگی یه سوال..........جوابش بده

زندگی تجربه است......مرورش کن

زندگی موفقیت......... باهاش حال کن

زندگی یه دریاست.......دریانورد باش.سُکان من  , توی این امواج با من باش تا مثلث برمودا رو پشت سر بزاریم.

همین.

آَشناترین غریبه     

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 29 دی‌ماه سال 1385 ساعت 16:15 http://www.wall.blogsky,com

سلام
زندگی را اولش خودت شروع کردی پس ادامه اش بده...

حتمااااااااااااااااااااااا

مجتبی شنبه 30 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:13 http://sarv-ghamat.blogfa.com

سلام عمویی. می بینم که روبراهی. خدا رو شکر.

ببینم اگر ملوان هم خواستی ما در بست در خدمتیم.

==============

(( السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک

علیک منی سلام الله ابدا ما بقیت و بقی اللیل و النهار ولا جعله

الله اخر العهد منی لزیارتکم .

السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد

الحسین وعلی اصحاب الحسین . ))



التماس دعا

فدیا برادر زاده گلم بشم با این متن زیباش.
کشتی که بدون خدمه ارزشی نداره ولی این کشتی سکانش هیچ ملوانی نیاز نداره.

شب شکن سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 14:55

سلام

@@@@@@@@@@@@@
زندگی!
بزرگترین دارایی ماست..............
@@@@@@@@@@@@@

این نامردونه ترین توصیف در مورد زندگی بود
اما خوب از یه نظر دیگه هم می شه نگاش کرد
میشه سیا هی کلاغ رو، رو حساب یکرنگیش گذاشت.........

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
دریا بیشتر اوقات طوفانیه ........................................ آدم و می ترسونه؟؟؟..........
" امکان غرق شدن توش زیاده................"

فعلا

زندگی خودش نامرد هستش .نیازی به گفتن من نداره.
و حالا می خوام از دریا بگم.
دریا طوفانی و فقط یه کشتی خوب می تونه اون رو پشت سر بزاره. کشتی من می تونه پشت سر بذاردش. چون که کشتی عشق ناخدایی چون ارباب و سکانی مثل ... داره.
اگه غرق شدنی نباشه که دریا نوردی لطفی نداره.

چنگیز شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 19:13 http://tanhaye-tanha02.blogsky.com

اه اه اه
تف به این سیستم نظر دهید باشه
درست کن این وبلاگتو دیگه می زنم لهش میکنمااا
هر پستی فقط یه بار میشه نظرات رو باز کرد
من اومده بودم یه عالمه نظر بدم ولی دیگه ....
زاستی نظر قبلیم هم برای پست اول بود دیگه نشد جای خودش بذارم
بای

حاجی جان وبلاگ کارش درسته.
میخواستم نظر های تکراری رو پاک کنم ولی میزارم تا خودت ببینی.
مشکل از ISP شماست .
فعلا...
علی علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد