بازم عشق

عشق، آسانسور حیات بشر است.

      عشق، سرطان دوست داشتن است.

            عشق، عقد دائمی ما با غربت است.

             عشق، شماره تلفنی است که سالها بدنبال آن می گردیم.

                  عشق، آمپول ب کمپلکس معرفت است.

                        عشق، اتوبانی است که تا ته ابدیت می رود.

                               عشق، قند متافیزیکی است که در دل آدم آب می شود.

آشناترین غریبه

نظرات 2 + ارسال نظر
فلانی دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 18:55 http://tanhaye-tanha02.blogsky.com

سلام همدمم
اینا که تو گفتی مزایای عشقه
عشق ویروسی است که حتی پزشکان ایرانی هم نمی توانند درمانی برای آن پیدا کنند یا به عبارتی
عشق درد بی درمان است.
عشق مانند تیری می ماند که برعکس اسلحه های ظاهری عمل می کند چون اگر به قلب بزند کاری تر از مغز خواهد بود
و .......
بقیه اش رو حضوری بهت می گم
یا علی

فدات .
بستگی داره با چه نگاهی به موضوع نگاه کنی.

ما که هر چه دویدیم به جایی نرسیدیم
از عشق جز مزه تلخش چیزی نچشیدیم

عمه مینا سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 18:11 http://gharibeyebineshon.blogfa.com/

سلام عمو
اول از همه می خوام در مورده غالبت بگم قشنگه ولی تا اون جایی که یادمه غدیما این غالب رو گذاشته بودی مگه نه؟
بعدش هم این که با اجازت می خواستم در جواب این فلانی بگم اگه هیچ دکتری نتونسته واسه عشق یه درمان یا مرحمی پیدا کنه من تونستم من یه مرحم خیلی خیلی کار درست واسه عشقم پیدا کردم که درد و غم جدایی و دوری واز این جور مسائل رو در عشق در حد باور نکردنی کم کرده باورکنید ............
اگه مرحمی نبود که الان غریبه ی بی نشونی هم نبود ....
همین
علی علی

اول بگم که قالب رو قبلا استفاده کرده بودم ولی در سیستم بلاگفا .
من اون رو تبدیل به بلاگ اسکای کردم . چون اون قالب رو خیلی دوست داشتم و دوباره کار کردم که اینجا هم بهرمند بشم .
بعد در مورد جواب فلانی باید بگم که فوق العاده خوش حال میشه که از این روحیه عالی و خوب شما با خبر بشه .ولی برای من هیچ فرقی نداره که این جمله رو اینجا بخونم .
چون عمه من هستی و انتظار این روحیه خوب رو داشتم هیچی نباشه با هم فامیل هستیما.
فقط یه ذره از این روحیت رو به من هم بده. که این چند روز فوق العاده اعصاب و رو ح و جسم خرابی دارم .
فعلا...
علی علی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد