زندگیم کاغذ پاره نبوده :

قبلا گفتم الان هم میگم :

 

زندگی مثل اوج پروازکلاغ پستِ

 

 

 شعر سپید نگفته بودبم که این هم گفتیم   :

صخره ی رو به دریا منم

همراه جذر و مد دریا منم

طوفان دریا به سانی بلعم

چنان با مو ج بجنگم .

گویی که رستمم و  به پیکارم

صخره ی دریا منم

آرام گیر آرامش دریا منم

به کنار ساحل آرام خواب گیرم

ورنه که همان صخره ی طوفانم

گر باشد نرم و آرام

به تپه ای می مانم

آشناترین غریبه

 

نظرات 13 + ارسال نظر
memol_malas پنج‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 16:23

سلام
خوب هستین ؟؟؟
خیلی وقت بود که به وبلاگتون سر نزده بودم ..........
امروز که اومدم جا خوردم ...........
مگه شما نبودین که می گفتین:

زندگی خالی است........ آن رو پر کن

زندگی یک مشکل..........با آن روبرو شو

زندگی یک بازی..........برنده و پیروز شو

زندگی درد............... آن رو تحمل کن

زندگی یه سوال..........جوابش بده

زندگی تجربه است......مرورش کن

زندگی موفقیت......... باهاش حال کن

زندگی یه دریاست.......دریانورد باش.

پس چرا نظرتون عوض شده......؟؟؟


اونجا هم توضیح داده بودم. لازمه یه بار دیگه اون پست رو بخونید.
من اینجوری نوشته بودم :

همه میدونند که آشناترین غریبه در مورد زندگی چی میگه. زندگی مثل اوج پرواز کلاغ پستِ .

یه عمری این رو گفتم . یه عمری شعرش کردم و یه عمری هم فریادش زدم .

ولی امروز میخوام یه چیز دیگه بگم تا ببینم کدوم درسته.


ولی باز دیدم همون طور که بود هست.
پستتتتتتتتتتتتتتتتت.

علی علی...

memol_malas پنج‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 16:26

زندگی...؟؟؟!!!
زندگی آب روان است،

روان می گذرد.

هر چه تقدیر من و توست،

همان می گذرد.


آب روانی هست که هر کسی یه مشت آشغال میریزه توش.

مجتبی شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:10 http://sarv-ghamat.blogfa.com

سلام عموی گلم


کی گفته که زندگیت کاغذ پاره بوده؟؟؟؟


بگوتا شکمش رو سفره کنم...


عکسات خیلی ناز بودن. البته یکیش رو دیده بودم ولی اون لب دریا واسم جدید بود.

شعر سپیدت هم قشنگ بود...

من هم میگم نبودخ دیگه. نگفتم که کسی میگه.


تا شما هستید کی جرات داره حرف بزنه. همه می دونند که من برادر زاده گلی مثل تو دارم .


اون یکی رو که خودت از من گرفته بودی یادت هست کاشان (نیاسر).
و اولی هم که اروند کنار .خودت که بهتر می دونی اون خشکی پشت سرم کجاست .


در مورد شعر هم ما کوچیکتیم.

فعلا...
علی علی ...

مجتبی شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:13

آقا راستی یه مدته وقتی روی لینک نظرات کلیک می کنم صفحه ی بلاگت دوبارهش روع میکنه به لود شدن!!!!!!!!


قضیه چیه.....

مجی جون این مربوط به نوع ISP شماست که قاط میزنه.
فقط هم شما نیستید من خودم هم چند بار دیدم دلیلش هم
در نوع ویرایش قالب و تداخل با بعضی از ISP ها هست.
من معذرت می خوام.
فدات
فعلا...
علی علی..

سالومه شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:37 http://www.13641372.blogfa.com

با قایق اومدم ولی سفر سختی بود
این بار هواپیما برام بفرست

آره کاملا مشخصه که خسته شدی چون

در مورد وبلاگ هیچی نگفتی.


اگه هواپیما داشتم یکی برات میفرستم.

memol_malas دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 23:29

بازم سلام
برام خیلی جالبه که شما به این زودی نظراتتون برمیگرده
حالا شاید با یه بی مرفتی یا با یه شکست ، شایدم با چیزهای دیگه .
اما نباید به داین زودی ادم یه حرفی بزنه بعدش هم حرف خودش رو تکذیب کنه ..........
به هر حال ، خود دانید.........
زندگی خالی است........ آن رو پر کن

زندگی یک مشکل..........با آن روبرو شو

زندگی یک بازی..........برنده و پیروز شو

زندگی درد............... آن رو تحمل کن

زندگی یه سوال..........جوابش بده

زندگی تجربه است......مرورش کن

زندگی موفقیت......... باهاش حال کن

زندگی یه دریاست.......دریانورد باش.

اما بازم این قشنگ تر.......

زندگی خالی است........ آن رو پر کن

زندگی یک مشکل..........با آن روبرو شو........روبرو شدم و می شم

زندگی یک بازی..........برنده و پیروز شو.........بازی کردم و پیروزی هم داشتم

زندگی درد............... آن رو تحمل کن.........تحمل درد رو خیلی خوب بلدم

زندگی یه سوال..........جوابش بده.......جوابهای زیادی بهش دادم

زندگی تجربه است......مرورش کن..... خوراکم تجربست

زندگی موفقیت......... باهاش حال کن.... حال میکنیم و بهش حال میدیم

زندگی یه دریاست.......دریانورد باش. دریا نوردی هم بد نیست

--------------------------

ولی آخر همه این ها چی؟؟؟؟؟

من در مورد همه این ها فکرهای زیادی کردم . حتی زمانی که این نوشته به این صورت نبود .

من گفتم می خوام این جملات رو بگم که ببینم چی میشه و همون نظرم هم پا بر جا موند.

زندگی مثل اوج پرواز کلاغ پست. هر چی که بالاتر ... پستر

هر چی که تلاش کنی بی فایده تر ....
هر چی که بازی کنی بازنده تری . شاید تو چند مرحله پیروز بشی ولی باز همون آش و کاسه .
در ضمن پرواز کلاغ هم شکوه داره . چرا همه به اون کلمه آخر از جمله توجه میکنند؟
در اوج زیبایی پروازش پست .

تازه این رو هم بگم که بی معرفتی و شکست و این جور چیزها نمی تونه من رو از پا بندازه و نظرم رو تغییر بده . اگه این جوری بود خیلی وقت پیش باید صداقت و رک بودن و خنده و این جور چیزها رو که خیلی هم کم دارم رو به فراموشی کامل میسپردم.
تازه هر چی فکر میکنم شکستی نمیبینم . تجربه شاید ولی شکست ........نه
فعلا....
علی علی...

مجتبی سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 16:17 http://sarv-ghamat.blogfa.com

سلام


با من چرا؟؟؟!!! شما چرا؟؟؟!!! آپ کردمزودی بیا و حتما نظرتو بگو. برام مهم.

در ضمن به رفقا هم بگو بیان.

یه نکته ی دیگه این سالومه رو زیاد جدی نگیر بلد نبوده قایق سوار بشه پیاده اومده واسه همون میگه خسته شدم....

باشه ناناز عمو.
هم میام هم اون رو جدی نمیگیرم.

عمه مینا پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 15:10 http://gharibeyebineshon.blogfa.com/

سلام عمو
راستیتش باید گفت تو این سبک از شعر هم یه تبهراتی داری
(نمیدونم تبهر و درست نوشتم یا نه :D )
عکس ها هم که مثل همیشه بهترین رو گذاشتی
مخصوصا صخره
همین
موفق باشی
عزت زیاد

خیلی ممنون .
اگه خدا بخواد می خوام از این به بد به این سبک شعر بگم .
تا ببینیم چی میشه.

عمه مینا جمعه 31 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 13:35 http://gharibeyebineshon.blogfa

سلام عمووووو
پس چرا آپ نمی شی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینه رسم وبلاگ نویسی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی بسته شدن پارسیان اینقدر روت اثر داشته که افسردگی گرفتی و نمی یای cn؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا ان شاا... خودت یه کافی نت مشتی میزنی ....
فقط اومدم بگم هر چه زود تر آپ کن وگرنه با من طرفی
همین
عزت زیاد

سلام
اول اینکه باید بگم که دیر آپ کردن کلاس کار حساب میشه
دوم اینکه گفتم شاید شما ها سرانجام یه نظری تو این وبلاگ بدی.

بدش پارسیان تبدیل به گیم نت شده و به حال من فرقی نکرده . این چند روز هم سر گرم شبکه و سیستم و این جور حرفها بودم که نشد on بشم.

در ضمن کافی نت برای چی بزنم من که یه دونه دارم حالا کافی نت با گیم نت که فرقی نداره....
فعلا...
علی علی...

فلانی یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 15:34

هیچی

آها...

همین که قدم رنج کردی خیلیه.
ممنون.

memol_malas دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:37

((بی معرفتی و شکست و این جور چیزها))
بی معرفتی
بی معرفتی
بی معرفتی
بی معرفتی
بی معرفتی
بی معرفتی
بی معرفتی
بی معرفتی
بی معرفتی
بی معرفتی
؟؟؟
؟؟؟
؟؟؟


نمی دونم این رو برای چی نوشتین
فقط امیدوارم به من نپرونده باشییییییییییییییین

من تا جایی که تونستم سعی کردم به نفع شما کار کنم

و می تونم اینو با تمام وجود بگم

حتی اگه به ضرر خودم هم بود به نفع شما کار کردم و این تهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه.......

به هر حال بارم ازتون معذرت می خوام


فعلا
موفق باشین

سلام.
اول این که ممنون در مورد مطالب من نظر میدید.

دوم این که فکر میکردم که همه آگاه هستند که من به زبون تنه به کسی چیزی نمیگم بلکه تو صورتش و رک و پوست کنده میگم.

سوم گفتید که نمی دونید چرا این رو نوشتم ....
واقعا که....
اگه مطالب رو خوب بخونید کاملا متوجه میشید من کلید رو بهتون میدم . نوشته بودید که : حالا شاید با یه بی مرفتی یا با یه شکست ، شایدم با چیزهای دیگه . اما نباید به این زودی ادم یه حرفی بزنه بعدش هم حرف خودش رو تکذیب کنه ..........
من هم در جواب همین امر نوشتم که بی معرفتی و ..... نمیتونه در من تاثیر گذار باشه.

چهارم . اگه کسی بایدمعذرت بخواد ... اون من هستم. که خاطر شما رو نا ارام کردم

بازم ممنون .
فعلا...
علی علی...

توکا سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:58 http://tookashakiba.blogfa.com./

سلام :
اگر نمی توانی بلوطی بر فراز تپه ای باشی، بوته ای در دامنه ای باش ولی بهترین بوته ای باش که در کناره راه می روید.

اگر نمی توانی بوته ای باشی، علف کوچکی باش و چشم انداز کنار شاه راهی را شادمانه تر کن.

اگر نمی توانی نهنگ باشی، فقط یک ماهی کوچک باش ولی بازیگوش ترین ماهی دریاچه! همه ما را که ناخدا نمی کنند، ملوان هم می توان بود.

در این دنیا برای همه ما کاری هست کارهای بزرگ و کارهای کمی کوچکتر و آنچه که وظیفه ماست ، چندان دور از دسترس نیست.

اگرنمی توانی شاه راه باشی ، کوره راه باش.

اگر نمی توانی خورشید باشی، ستاره باش. با بردن و باختن اندازه ات نمی گیرند.
هر آنچه که هستی، بهترینش باش
موفق باشی

سلام توکا ی عزیز. واقعا فوق العاده بود . ممنون.

ali سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 20:34

salam....vaght bekhir....man vase searche ye maghle raje be pasargad vared shodamke be site shoma bar khordam.....man vaghean delam khone az daste in dolate ahmagh ke ba tamame ghova daran hoviyato azamoon migiran....omidvaram ba jam shodan hameye iraniha daste akhondaye irani namaro az in mamlekat kotah konim...

به امید ایرانی سرافراز و متخد .
من از دولت مردان چیزی نمی گیم چون اصلا کارم در رابطه با ابن نیست .
من فقط ایران قوی و سر افراز می خوام . حالا می خواد دست آخوند باشه چه لباس شخصی .
قدرت و عزت و هویت مهمه.
قربان شما ..
علی علی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد