چند جمله با حال:

در زندگی سه راه رو دنبال کن:

 

 ۱- دوست داشتن برای یک تجربه

 ۲- عاشق شدن برای یک هدف

 ۳- فراموش کردن برای قبول واقعیت

--------------------------------

چون حسن عاقبت نه به رندی  و زاهدیست          آن به که کار خود به عنایت رها کنند

با مدعی نگویید اسرار عشق و مستی                تا بی خبر  بمیرد با درد خود پرستی

--------------------------------

خدایا !

         به یاس بگو که رهامان کند، به خستگی بگو

                    که دست از سرمان بردارد و به شیطان بگو که

                                  ما از آن توایم ، امید نبندد.

 

آشناترین غریبه

نظرات 2 + ارسال نظر
آبجی ملس چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 19:56

سلام


~~~~~~~~~~~~~~~

دنیای بیمار امروز مرا بیما رترمی کند...
تیرگی ها در هر سو باریدن آغاز کرده و من در میان این تاریکی ها فانوس به دستی می جویم که حرمت همه ی لحظه ها را به من نشان دهد
و به من بگوید که جان من حرمت لحظه ها را در کدامین خلوتکده می توانی یافت... کجاست؟؟؟
من در پی او سالیان زیادی را به جست و جو گذرانده ام .
در این قرن یخی آنانکه ادعا می کنند خدا را می شناسند از خدا خالییند...
دلها مصنوعی... .
مغز ها سنگی ، خدا تنها ست...
بیایید به خدا بگوییم سلام ...

~~~~~~~~~~~~~~~~~

داشتم کمدمو می گشتم که این برگه اومد دستم گفتم براتون بزارن خوندنش خالی از لطف نیست...

و یا به قوله خودتون: به شیطان بگو که ما از آن تواییم
امید نبندد.



موفق و پیروز و سر بلند باشین...

واقعا متن قوی و قشنگی بود .

آفرین.............. و ایووووووووول

عمه مینا سه‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:36

خدایا!
مگذار دعا کنم
که مرا از دشواری ها و خطر ها ی زندگی
مصون داری
بلکه دعا کنم تا در رویارویی با آنها
بی باک و شجاع باشم
مگذار از تو بخواهم
درد مرا تسکین دهی
بلکه تو توان چیرگی بر آن را به من ببخشی.«آمین»
موفق باشی

عمه خانوم واقعا قشنگ بود.
ایول.
کجایی؟
چرا نمی یای؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد