و این است با هر کس همسفر شدن

بله آقا  ...ما ز یاران چشم یاری داشتیم

بنا بر قولی که روز حادثه به دوستان دادم اومدم تا به وعده خودم وفا کنم  و عکس ها رو بذارم . البته این عکس ها مربوط به شب گذشته یعنی ۳ روز بعد از حادثه دلخراش ۱۴ خرداد هستش.

 

توصیه میشه اونهایی که ناراحتی قلبی دارند و یا با دیدن جراحت

و زخم  حالشون بد میشه نگاه نکنند

 

البته این رو بگم که این عکس ها رو فقط چون قول داده بودم  و برای اینکه خاطره بشه اینجا گذاشتم  و هیچ نیت دیگه ایی ندارم و نخواهم داشت . فدای همتون

 

تا توانی در گریز از یار بد

یار بد بدتر بود از مار بد

مار بد تنها تو را از جان زند

و یار بد تو را از جان و ایمان زند

بنا بر درخواستی بسیاری مبنی بر برداشتن عکس ها

از گذاشتن عکس های سوختگی معذوریم.با تشکر

آشناترین غریبه

------------------------------------------------------------------

حالا نوبت شما شد

خوب این مطلب رو از نظرات در آوردم   . می خونیم تا ببینیم که چه طوریه

 آبجی ملس¸¸¸.•`¯* *•.¸¸¸.•`¯**•.¸¸¸.•`¯* *•.¸¸¸.•`¯**•.¸¸¸.•`¯* *•.¸¸¸.•`¯*آبجی ملس

حالمان بد نیست غم کم می خوریم       کم که نه هر روز کم کم می خوریم

 

آب می خواهم سرابـــــــــم می دهند        عشق می ورزم عذابم می دهند

خود نمی دانم کجا رفتم به خواب           از چه بیدارم نکردی آفتاب

خنجری بر قـــــــــــلب بیمارم زدند          بی گناهی بودم و دارم زدند

 

سنگ را بستند و ســـــــگ آزاد شد        یک شبه داد آمد و بیـــداد شد

 

عشق آخر تیشه زد بر ریشه ام            تیشه زد بر ریشه ی اندیشه ام

عشق اگر این است مرتد می شوم         خوب اگر این است من بد می شوم

بس کن ای دل نا بسامانی بس است       کافرم دیگر مسلمانی بس است

 

در میان خلق سر در گم شدم               عاقبت آ لوده ی مردم شدم

بعد از این با بی کسی خو می کنم         هر چه در دل داشتم رو می کنم

من نمی گویم دگر گفتن بس است          گفتن اما هیچ نشنفتن بس است

 

روزگارت باد شیرین شاد باش         دست کم یک شب تو هم فرهاد باش

نیستم از مردم خنجر به دست          بت پرستم ، بت پرستم ، بت پرست

بت پرستم ، بت پرستی کار ماست     چشم مستی تحفه ی بازار ماست

 

درد می بارد چو لب تر می کنم        طالعم شوم است باور می کنم

من که با دریا تلاطم کرده ام            راه دریا را چرا گم کرده ام

 

قفل غم بر درب سلولم مزن            من خودم خوش باورم گولم مزن

من نمی گویم که خاموشم مکن        من نمی گویم فراموشم مکن

من نمی گویم که با من یار باش       من نمی گویم مرا غمخوار باش

 

آه    ! در شهر شما یاری نبود        قصه هایم را خریداری نبود

وای ! رسم شهرتان بیداد بود          شهرتان از خون ما آباد بود

 

 

از در و دیوارتان خون می چکد          خون من فرهاد ، مجنون باد

خسته ام از قصه های شومتان           خسته از همدردی مسمومتان

این همه خنجر دل کس خون نشد        این همه لیلی کسی مجنون نشد

 

 

آسمان خالی شد از فریادتان            بیستون در حسرت فرهادتان

کوه کندن گر نباشد پیشه ام            گویی از فرهاد دارد ریشه ام

عشق ازمن دوروپایم لنگ بود         قیمتش بسیار و دستم تنگ بود

 

 

گر نرفتم پایم خسته بود                تیشه گر افتاد دستم بسته بود

 

هیچکس فکر ما را کرد ؟؟؟ نه

                                 فکر دست تنگ ما را کرد؟؟؟ نه

هیچکس از حال ما پرسید؟؟؟نه

                                 هیچ کس اندوه ما را دید ؟؟؟ نه

 

 

هیچکس اشکی برای ما نریخت            هر که با ما بود از ما می گریخت

 

 

چند روزیست حالمان دیدنیست              حالمان از این و آن پرسیدنیست

گاه بر روی زمین زل می زنم                گاه بر حافظ تفال می زنم

حافظ دیوانه حالم را گرفت                   یک غزل آمد که حالم را گرفت

...ما ز یاران چشم یاری داشتیم         خود غلط بود آنچه می پنداشتیم...

 آبجی ملس¸¸¸.•`¯* *•.¸¸¸.•`¯**•.¸¸¸.•`¯* *•.¸¸¸.•`¯**•.¸¸¸.•`¯* *•.¸¸¸.•`¯*آبجی ملس

نظرات 14 + ارسال نظر
ماه مهربون پنج‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 16:29 http://aida.blogsky.com

موفق باشی.بدون سوختگی.

ممنون

فلانی جمعه 18 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 19:58 http://tanhaye-tanha02.blogsky.com/

سلام
اه اه اه
کثافت
حاجی خیلی افتضاحه بابا
من که شاهد عینی بودم گریختم
..............
................
ایش
اه اه اه

کثافت.......
بی شعور مگه چیه؟؟؟ دوست خودت این بلا رو سرم آورد دیگه.

حالا خوبه به خودتون قول داده بودم که میزارم

فلانی جمعه 18 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 19:59 http://tanhaye-tanha02.blogsky.com/

این شعره هم که دیگه آخرشه

خودت عشقی ناناز مننننننننننننننننننننننننن

فلانی جمعه 18 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 20:18 http://tanhaye-tanha02.blogsky.com/

فونت شعرو چرا درست نکردی ؟
پس زمینه هم که ........ اه اه اه
هیچی مشکی نمیشه
یا حد اقل تیره

این فونت بر اساس تست روانشناسی افراد بیشتری رو جذب میکنه

ای گفتییییییییییییییییی
فقط مشکییییییییی

پیراهن مشکی من از غم نیست
اخه باخت های استقلال کم نیست

مجید شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:51 http://www.masihayejan.blogfa.com

سلام آشنای غریبم .بلا به دور ان شاالله .چی شده. پات چرا سوخته؟واقعا ناراحت شدم.یه چیز دیگه:شرمنده از اینکه دیر به دیر میام . راستش دیگه اصلا حسش نیست پست آخرم هم به خاطر سفارش بعضیا گذاشتم.
از بابت تبریک ممنونم.مبارکه صاحبش باشه انشالله.
یه چیز دیگه در مورد قالب وبلاگ:رنگ پس زمینه و رنگ قلمت خوب با هم جفت و جور نمیشن.چشمو اذیت میکنه به نظرات روانشناسی هم زیاد توجه نکن.
راستی چه کرده این آبجی ملس؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من هم تصمیم گرفتم شعرش رو توی وبلاگم قرار بدم البته با اجازه.
در پناه حق.

فدات مجید جان.
بابا ما هم حسش رو نداریم ولی دیگه چه میشه کرد . این دلخوشی هم نباشه که دیگه نمیشه
بابات هم دردی هم ممنون.
قالب هم یهو عوض کردم. دیگه وقت نشد رنگ ها رو منظمکن. انشاالله از پست بعدی درست میشه.
بله چه کردهههههه این ابجی ملس
خواهش میکنم عزیز. اگه بزاری ممنون میشم. فقط برای کنده نشدنکله من بنویس از آبجی ملس بوده.
فعلا...
علی علی...
بازم ممنون

آبجی ملس یکشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 15:06

سلام
این شعر چقدر آشناست.....؟؟؟
من جایی ندیدمش
آهااااااااا
یادم اومد
یه زمونی اینو قرار بود همه آپ کنن
ممنون از اینکه آپ کردین

شوخی کردمو...

راستی با کدوم دوستتون شرط بندی کردین؟؟؟
و باز هم راستی از کجا معلوم اثرات سوختگیه؟؟؟

:D:D:D

ان شا الله هر چه زود تر خوب می شین

و از آقا مجید هم ممنونم که می خوان آپ کنن این شعرو

همیننننننننننننننننننننن

بهارتان سبز
باغتان پر گل
لبتان خندان

من دیر آپ کردم ولی اساسی آپ کردم.
یه نفر دیگه هم میخواد آپ کنه.
من با دوستم شرط بدی نکردم.
من قول دادم که عکس رو بزارم . نه این که شرط بندی کرده باشم.




شاهدان عینی می تونند تایید کنند که اثرات سوختگیه

ال سید دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 18:47 http://www.hamsafar-s.blogfa.com

سلام . خوبی عزیز پات چی شده. نگفته بودی؟ معتاد شدی؟ اینم نگفته بودی. این شاهدات دیگه کی هستن. راستی اگه کسی عمدا این بلا رو سرت آورده میتونی از یک ملیون و پانصد هزار تومان + جیگر مرغ دیه بگیری. همیشه خوش باشی در پناه یگانه سر دم دار هستی


ولی در کل دست گلش درد نکنه

الله اکبررررررررررررررررررر.
آدم چقدر ممنکنه رو داشته باشهههههههههههههههههههههه
عمدا و غیر عمد نداره باید ۱ میلیون جیگر مرغ بده.
پس چی خیال کردی.

تو همچنین عزیز.

در کل گردنش بشکنه

رایکا سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:57 http://www.rayka-software.blogfa.com

سلام خوبی وبلاگ زیبایی داری من هم اپم منتظرتونم

ممنون.
الان میام

ری را چهارشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 17:43 http://www.rirayeheshgh.blogsky.com


سلام

دوست عزیز وبلاگ نویسم خسته نباشید...واقعا وبلاگ زیبا و نوشته های جالبی دارید از این رو خوشحال میشم به کلبه ی محقر و کوچک منم یه سری بزنید و من رو هم با حضورتون خوشحال و مستفید کنید.

بای

[ بدون نام ] دوشنبه 11 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:52

سلام.یه سوال داشتم.شاعر این شعر کیه؟ اگه می دونی حتما بم بگو. راستییییی!!!! بیت ۲۳ رو اشتباه نوشتی !!!! به جای مسمومتان باید بنویسی مصنوعتان!!!

شاعرش رو نمی دونم ولی از کسی که سفارش این شعر رو کرده می پرسم و همین جا براتون میزارم. شما که نه اسمی گذاشتی نه آدرسی.

[ بدون نام ] دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 16:43

سلام.من همونم که قرار بود بهم بگید که شاعر این شعر کیه!!!!!!من هنوز منتظرم!!!حتما برام پیداش کن.ممنون!!!!!!!!!

والا من به فرستنهده شعر گفتم . ایشون هنوز جواب ندادن.

ای کاش آدرسی از خودتون می نوشتید تا من جواب رو براتون می فرستادم .
فعلا...

آبجی ملس جمعه 5 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 19:14

نمی دونم شما کی هستین آقا یا خانوم بی نام و نشون...
این هم یه شعر مثل تمام شعر های دیگه فقط فرقش اینه که من عاشقشم و اینکه شما هم می تونید مثل بقیه ی شعر ها فقط بخونیدشو لذت ببرین البته اگه خوشتون اومد.
و شاعرش هم شک نکنید که یه بنده خداست

من فقط یه چیزی بگم . ایشون هم می دونند که یه بنده خدا هستش . اسمش رو می خواستن بدونند .

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 18:14

سلام.راستش علت اینکه می خوام اسم شاعرش رو بدونم اینه که یکی به نام ازاده(فامیلیش رو نمی گم) بهم گفته بود شاعر این شعره!!! مطمئنم که شاعرش خودشه ولی چون خیلی ها خودشون رو شاعر این شعر معرفی کردند می خواستم بیشتر مطمئن شم!!!

باز من این صحبت شما رو به گوششون می رسونم تا ببینیم که چی میشه.
و شاعرش کیه و اگه بدونند حتما بهتون میگن .

احسان دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 15:01

آفرین وطن دوست عزیز
کمکم کن فیلم ۳۰۰ دانلود کنم

چشم تا جایی که بتونم حتما این کار رو میکنم . بهتون پی ام میدم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد