وطن من...

این هم تاثیر سد سیوند روی پاسارگاد ـــ تو ۷ سال آینده

 

       ای وطن   کوروش به زیر آب رفت        غیرت مردان ایران خواب رفت
       ای وطن   سیمرغ و دژبان داشتی          رستم، آن پور نریمان داشتی
       ای وطن   فرّ فریدونت چه شد              خسرو و فرهاد مجنونت چه شد
       ای وطن   نادر، جهانگیرت کجاست        بابک و آرش، کمانگیرت کجاست
       ای وطن   آن گاوِ سَر گُرزت چه شد         فرخ و گیو و فریبرزت چه شد
       ای وطن    بهرام و شاپورت کجاست      ای وطن مردان مغرورت کجاست

 

یک عکس زیبا از امپراتور پارسیان ( ایران )

 

با تو هستم ، ای وطن
با تو هستم ، ای وطن
ای خورشید جاوید من

ای صدای گرم آبشاران
ای شب مهتاب کوهستان
تو چون بهاری ، بهار بی پاییز ،
ز عطرِ خاکِ ، تو گشته ام لبریز
به سینه ی من ، کلام جاویدی ،
به چشم من تو ، چو نور خورشیدی
آه ، ای وطن ! نام تو
همیشه بر لبم ،
با مهر تو ، ستاره
درخشد ، بر شبم
به دشت تشنه ، شکوه بارانی
سرودِ پاکی ، شعرِ بهارانی
غروبِ ما را ، پیامِ خورشیدی
طلوعِ بودن ، طلوعِ امیدی

تو ، سرودِ فصلِ سبزِ ما
بر لبم جاری چنان دریا
تو چون بهاری ، بهار بی پاییز ،
ز عطرِ خاکِ ، تو گشته ام لبریز
به سینه ی من ، کلام جاویدی ،
به چشم من تو ، چو نور خورشیدی
آه ، ای وطن ! نام تو
همیشه بر لبم ،
با مهر تو ، ستاره
درخشد ، بر شبم
به دشت تشنه ، شکوه بارانی
سرودِ پاکی ، شعرِ بهارانی
غروبِ ما را ، پیامِ خورشیدی
طلوعِِ بودن ، طلوعِِ امیدی

با تو هستم ، ای وطن
با تو هستم ، ای وطن
ای خورشید جاوید من
ای مهد دلیران من

 ایران من

 

آشناترین غریبه

نظرات 9 + ارسال نظر
مجید شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:56 http://masihayejan.blogfa.com

سلام اشنای غریبم.آریایی من آپم منتظرتم.
در پناه حق.

سلام مجید جان.
فدات عزیز. الان میام.

کورش(k2-4u) دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:42 http://k2-4u.com

سلام وبلاگ زیبایی داری به من هم سر بزن
تک تولز یک دشمن سر سخت برای پسورد سندر ها
https://shabgard.org/forums/showthread.php?t=11731
http://takfanar.persiangig.com/Cracked/myf/zip/help%20Tak%20Tools%202%20Beta.GIF
http://takfanar.persiangig.com/Cracked/myf/zip/Tak%20Tools%202%20Beta.zip Send to all Plz

من که اینجا چیزی نفهمیدم . میام ببینم چی میگی.
بعد مثل اینکه سایت تو دشمن من هم هست .....
یک دشمن سر سخت برای پسورد سندر ها
بابا بی کاری مگه........................

مجتبی دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:32

به خدا نمی دونم از کدومتون شروع کنم. هر کدومتون یه جوری شرمندم کردین.

سالومه با شعرهاش، حسنک با نوشته هاش، نرگس با صحبت هاش، سیمرغ و ققنوس با کامنت های نازشون، آشناترین غریبه با اون کامنت نازش، مجتبی با اون دعاهای خوشگلش، فاطیما با اون آف هاش و یا اون پست های اختصاصی توی وبلاگ هاتون.

جدا متوجه شدم که توی این یک سال عمرم رو تلف نکردم.

الان دقیقا 2 ساعت هستش که توی اینترنت هستم و دارم فقط کامنت ها و پست های رفقا رو می خونم. بد جور شرمنده شدم.

این کامنت رو برای همتون می ذارم و دنبالش چند تا کامنت خودمونی برای هر کس...

نکته ای که می خواستم به همتون بگم این بود که انشاالله بعد از کنکور به همتون درست و حسابی سر می زنم.

موفق باشید

از کدوم شروع کردن مهم نیست. از یاد نبردن مهمه.

من منتظرم میمونم تا شیرینی کنکور رو ازت بگیرم.

مجتبی دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:33

سلام عمویی

فدات بشسم. ببخشید که دیر اومدم.

خداییش می دونی که بد درگیرم.

در مورد وبلاگ همون طور که بهت گفته بودم روی تصمیم مصرّ بودم.

بالاخره هر اومدنی یه رفتنی داره.

در مورد 2 تیر هم شرمندم به مولا. انشاالله جبرانش کنم بعدا.

به مهم سلام برسون.

بی خی بابا.
در مورد وبلاگ هم . باید بگم که صلاح کار خویش ......

در مورد ۲ تیر هم خیلی ناراحتم کردی.. ولی بی خی.


چشم.

مجتبی دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:34

ای کاش مدینه در و دیوار نداشت

ای کاش فدک این همه اسرار نداشت

فریاد دل محسن زهرا این بود

ای کاش که درب خانه مسمار نداشت

شهادت یگانه بانوی دو عالم، ام ابیها، فاطمه زهرا (س) را به شما تسلیت می گویم.

***ســـــــــــــــــــــــــــــــــروقـــــــــــــــامــــــــت***

من هم همچنین مجتبی جون.

لیلوا دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 20:58 http://www.taranomeehsas.blogfa.com

من آپم بیا

اومدم.

دارا چهارشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 19:30 http://sarzamenma.blogfa.com

درود

درود بر تو ای فرزند راستین کوروش

به نام خداوند جان و خرد

به کوروش به آرش به جمشید قسم

به نقش و نگار تخت جمشید قسم

که ایران همی قلب و خون من است

گرفته ز جان از وجود من است


پاینده ایران و ایرانی

درود و صد هزار درود نثار توی ایرانی.
تویی که هنوز خون جدمان کوروش را در رگ خود داری.

لیلوا گر چه زیبا نیست جمعه 1 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 16:01 http://www.taranomeehsas.blogfa.com

من اپم بیا

باشه.
فقط اومده بودی همین رو بگی؟ اصلا وب من رو خوندی؟

دوستی پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 13:35 http://www.irandusti.blogfa.com

سلام
نوشته هاتون رو بخاطر ناتوانی سیستم نتونستم بخونم ولی در مورد پاسارگاد این دولت هم یک کارایی میکنه که ...واقعا که
به ما هم سر بزن

مرسی عزیزم.
چشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد