روزگار بی کار

برای بار سوم این شعر رو آپ میکنم

دلم گرفته آسمون ، نمی تونم گریه کنم

 

شکنجه می شم از خودم ، نمی تونم شکفه کنم

 

انگاری کوه غصه ها ، رو سینه من اومده

 

آخ داره باورم میشه ، خنده به ما نیومده

 

دلم گرفته آسمون ، از خودتم خسته ترم

 

تو روزگار بی کسی ، یه عمر که در به درم

 

حتی صدای نفسم میگه که توی قفسم

 

من واسه آتیش زدن یک کوله بار شب بسم

 

دلم گرفته آسمون ، یکم من و حوصله کن

 

نگو که از اون روزگار ، یه خرده کمتر گله کن

 

من و به بازی می گیرند ، عقربه های ساعتم

 

برگه تقویم می کنه ، لحظه به لحظه لعنتم

 

آهای زمین یه لحظه تو نفس نزن

 

نچرخ تا آروم بگیره یه آدم شکسته تن

 

                                                                                                       آشناترین غریبه

نظرات 6 + ارسال نظر
سرباز مملکت یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 19:33 http://www.mimiram-barat.ir1.ir

سلام موفق باشی عزیز سر بزن به من

فدات سرباز.
قصه نخوذ من هم چند مدت دیگه میام پیشت.
ما هممون سربازیم.

دختر کوچولو چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:22 http://2khtaremehraboon.blogfa.com

سلام گلکم
عکس زیبایی بود
راستی آپیدم

گلکم؟؟؟
بابا حرف در میارنا.
ممنون از نظرت.

توکا پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 20:31

سلام
ممنون از حضورت .
دیر است دیگر
بگذار برای وقتی که از آنجا به خانه برگشتیم
باد شمال می‌گوید
نَم‌نَمِ بارانی که بیاید
همه‌ی دنیا مال خودمان می‌شود،
حتی شب‌پَره، خَطمی، ماه
ارغوان و عطرِ هر چه خوشست بیاید،
بگذار همسایه‌ها
خوابِ یک انارِ نو رسیده ببینند
چه عیبی دارد!؟
ما که راهِ دور باغ‌های بالا را
بهتر از هر کبوتری بلدیم
پس نگرانِ چه هستی؟!
هوا خوش است
من از خورجینِ ماه
مشتی گندم و ترانه برداشته‌ام
تو هم برای پیراهنت
تکمه‌ی کوچکی از خوابِ ستاره بچین،
حیف است این همه حرف باشد وُ
از تو و ترانه و روشنایی نباشد!
باد شمال
همیشه از سمتِ شمال می‌وزد،
گول نخوری!
موفق باشی

سلام به توکای عزیز.
چه عجب. بعد از عمری این طرفا پیدات شد.

فلانی جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 13:17 http://tanhaye-tanha02.blogsky.com/

روزگار بی کار؟؟؟؟
واژه ی جالبیه
به حقیقت هم نزدیکه

دیگه دیگه

آق مهدی جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 17:49 http://www.cnblue.blogfa.com

ایول
ایول
بازم ایول
البته به شاعرش
مرسی
مرسی
بازم مرسی
به شما که برای بار سوم آپ کردی
قربونت شعر خیلی خیلی نازیه
موفق تر باشی .
فدات .

چشماتون ناز میبینه.

آرش دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:10 http://hst.blogsky.com

سلام دوست من
نمی دونم فلش این شعرو دیدی یا نه
از شعرش قشنگتر شده
هر وقت دلم بد میگیره اون فلشو نگاه میکنم
حتما ببین
تاتا راستی سر نزنی دلگیر میشم

بله دوست عزیز. حق با شماست خیلی قشنگتر هستش . من هم مثل شما هر وقت دلگیر میشم اون رو گوش می کنم .

چشم میام سر می زنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد