هویت

خلیج همیشه پارس

خلیج فارس زادگاه تمامی ایرانیانی است که در هر گوشه این گیتی پهناور زیست می کنند .هرگاه به خلیج می اندیشم شوری آب آن را زیر پلکهایم حس میکنم و بغض تمامی وجودم را فرا میگیرد.بغض گلویم را می فشارد و آب خلیج فارس از چشمانم بیرون می جهد یاد بزرگانی می افتم که در تاریخ میهن خون خویش را با آب خلیج فارس در آمیختند وبدان طریق یاد ایران را در ذهنها برانگیختند.

ذره ذره و قطره قطره آب خلیج فارس نام ایران را نجوا می کند و

نفیر برخواسته از آن دل هر ایرانی را به پاسخ وا میدارد. موجهای

سهمگین و توفنده آن ,صخره های پوشالی و بی هویت جنوبی آن

دیار را چنان به وحشت می اندازد که با شنیدن هر باره صدای آن

امواج به یاد اقتدار و عظمت ایران می افتند.

آشناترین غریبه

نظرات 8 + ارسال نظر
فلانی جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 14:55 http://tanhaye-tanha02.blogsky.com/

می دونی چیه اینو واسه تو فقط نمیگم
واسه همه اونایی که فکر میکنن این وطن پرستی فقط
در ظاهره یا اٍفًست
عزیزم .............. ایرانی
این یه حسه یا حتی چیزی بالاتر از یه حس
عشق
به این وطن جایی که خیلیها به خاطرش جلوی بمب خمپاره و ۱۰۰ تا کوفت دیگه رفتن و ما که فقط می خواییم هوای حرف زدن و رفتارهامونو داشته باشیم ............ سخته ؟
یا علی ایرانی

فدات حاجی.

واقعا که گل گفتی .
.
.
.
.
.
حس ایرانی
.
.
.
.
.
حس وطن پرستی

فلانی جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 14:58 http://tanhaye-tanha02.blogsky.com

فکر میکنم دیگه وقتشه که اون نوشته ی بالا رو عوض کنی
نظره خودت چیه ؟
آشنایی که در خلوت چشمانت غریبه است
یه خورده دیگه قدیمی شده

این اولین جمله ادبی من بوده و رمز و راز داره برام.
نمی دونم چی بگم.
نظر شما محترم .
ولی فکر نکنم بتونم ازش بگزرم.

آف مهدی جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 18:33 http://www.cnblue.blogfa.com

ایران ایران احسان و ایمان
ایران ایران شهر دلیران
پاینده باشی با یاد قرآن
خاک وطن را می بوسم هر دم
گویم به تو جان جانم رو قربان
ایران ایران ای بهتراینان
قدوس خاکت را می شمارم با قطره های خون شهیدان
ایران ایران فریاد مردان داده خداوند این دینو قرآن
فارسی تاتی بلوچ و رشتی
ترک و لر کرد یا هر زبانی هستی بدانی
بک ایرانیه بی همتایی
تو آریایی همیشه بی ریایی

شعرهای دوران خدمتم البته آخراش یادم رفته بود
یادشه بخیر......................

سلام مهدی جان.
واقعا زیبا بود .
خیلی قشنگگگگگ بود .
اگه روش کار بشه معرکه میشه .
فدات

با سلام
همان چنان منو بای کد کردی....
عیبی نداره اما خوب نیروهای خوبی هستند من چیکار کنم
بابا من سال دیگه حوزه می روم صنفم همینه
اما اگر چاشنی مذهب را بهش بزنی من با هتون همکاری می کنم حالا می خواهی
یا علی
حاج محسن اردستانی رستمی

سلام یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 23:52

سلام خسته نباشید.واقعا بلاگ قشنگی دارید.اما میتونه خوشکل تر هم بشه براتون آرزوی بهترین ها رو میخوام.
یا علی.وفقک الله.والعاقبه للمتقین.بازم میگم خیلی زیباست

زیبایی از خودتون.
ممنون.

بی دل پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:22 http://www.havayedel.blogfa.com

zibast in hesse moten parasti shoma douste man,behtarinharo baratoun arezoumandam

ممنون و سپاس فراوان.

مجتبی جمعه 29 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:24 http://sarv-ghamat.blogfa.com

درود بر هر چه ایرانی و هر آنکه ایران را دوست دارد

و درود بر تو که روان ایرانی را می پروانی.

تنها یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:56

حالا که تمام زمین را غربت گرفته
دلم برای طراوت از دست داده ام تنگ شده
دلم برای حاصل خیزی ام تنگ شده
می گویند...
بارور نخواهم بود
کاش دوباره مزرعه خشکی که روزگاری پر از طراوت بود...
ریش هایم خشکیده
بیا

خیلی زیباااااااااااا بود .
ممنون .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد