سفر

سلام به تمام عزیزان

خدمت تمام سروران عرض کنم که می خوام یه مدت از دنیا بیرون برم

دارم میرم شمال . هرچند که کار زیاد هستش ولی میخوام بشینم و با خودم خلوت کنم با افکارم با باورهام با رسم و رسومم با خودم

از شما دوستان عزیز هم می خوام هر چیزی که در مورد من به ذهنتون میرسه بگید. چه خوب چه بد. حتما خیلی کمک میکنه تمام . حرفاتون رو بگید . حتما میخونم  و بررسی میکنم. از دوستان هم انتظار دارم که حتما این کار رو بکنند.

 

 سفر عبور از مرز تکرار
 
 هر جای تازه دنیا یی داره
 

و سفر آغاز من است

 

آشناترین غریبه

نظرات 20 + ارسال نظر
prince دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 14:08 http://www.hamzabo0n.blogfa.com

salam do0ste aziz
khosh be halet
manam shomal mikham:((
jaye manam fekr kona?nemishe:d
rastesho bekhay aslan fekr nemikardam ke webet inghadr khoshgel basheha
kheili naze
afarin
dar morede khodetam faghat mito0nam begam ke az webet malo0me ke kheili khosh zogho salighe hasty
har ja hasty movafagh bashi

ممنوننننننننننننننننننننننن
بهم انرژی دادی.

فلانی چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 19:59 http://www.tanhaye-tanha02.blogsky.com

سلام
بابا کجایی ؟
ایشالا خوش بگذره
و شروعی داشته باشی که واقعا مسیر
زندگیتو بتونی عوض کنی
خوش بگذره
یا علی

امیدوارم .

فلانی چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 20:24 http://www.tanhaye-tanha02.blogsky.com

خوب حالا نکاتی که باید در مورد تو بگم
۱- سیگار
توضیح بدم یا اشاره کافیه ؟
۲- ..
توضیح می دم امیدوارم موثر باشه
رحمان من هم خیلی خیلی به سیگار عادت داشتم
حالا شاید خیلیه من پیش تو هیچ باشه
ولی تو هم میدونی که اگه بخوایی می تونی
نمی خوام کلیشه بیام
ولی مون می شناسی
که حداقل با تو تعارف ندارم
شاید هم دیگه اونقدر با سیگار رفیق شدی که به همه یس رفیقات ترجیحش میدی ؟؟؟
نمی دونم چی باید بگم
چیزایی که بخوایی بهش فکر کنی خیلی
زیاده
۲- رفتارت با خانواده
باید بتونی رفتارتو درست کنی
من خیلی از این راه رو رفتم شاید تو بی خبر باشی
شاید فکر می کنی
الان درستو تموم کرده بودی موقعیتت بهتر بود نـــــــــه
به خدا نـــــــــــــــــه
ببین ما یا حداقل من برام مهمه که انسان مفیدی باشم
اه
هر چی میخوام کلیشه نشه بازم انگار دارم کلیشه وار صحبت می کنم
ولی حقیقتا من فقط به اون دنیا فکر می کنم و به واسطه همین چون این دنیا یه خورده برام کوچیک به نظر می رسه
و دنیایی که در نظرت کوچیک باشه
درش غم نیست غصه نیست
نا مهربونی نیست هر کی باید به فکر خودش در اول و سپس به فکر دیگران باشه که بتونن این دنیا رو با خوشی و
با سر بلندی پشت سر بذارن
می دونم دارم سرتو درد میارم
ولی تو
............
بعضی اوقات آدمی میشم که اصلا قابل تحمل نیست
خودت هم می دونی که اون وقتا چه وقتیه
خودت هم می دونی که اگه بخوایی میتونی در اوج وقتی که بدی خوب باشی
بعدش هم می بینی که چقدر خوب از مهلکه ایی که قبلا برات یه شوک قوی می شد گذشتی و هیچیت هم نشده که هیچ شاد تر هم شدی
من شاید این حرفا در حضور تو اگه می خوستم بگم بهتر می گفتم
ولی اینجوی راحت ترم
بازم برات نظر میزارم ( جمعه )
یا علی عزیز از خلوتت لذت ببر
حتی اگه سر کار هم باشی
آدمای اطرافت عوض شدن و میتونی به جور دیگه خودتو بهشون بشناسونی
طوری که وقتی برگشستی پشت سرت بگن این مسعود با دفعه ی قبل فرق داشت
فعلا همین
یا علی مدد

بابا معرفت
بابا شعورررررررررررررررررررررررررررررر
ایوللللللللل فقط خودت................

تنها کسی که دو تا حرف حسابی با توجه به پست من گفت تنها خودت بودی (تا الان) حقا که تنهاترین تنها هستی .

من گفتم در مورد من بگید اومدن شعر گفتن .

به نکات خیلی خوبی اشاره کردی . واقعا ممنون . به این ها کمتر توجه کرده بودم .

پست بعدی رو بعد از پایان اندیشه توی قزوین میزارم .

در مورد سیگار هم بگم . یه جورایی اره . حق با تو هستش :
شاید هم دیگه اونقدر با سیگار رفیق شدی که به همه ی رفیقات ترجیحش میدی ؟؟؟
باهاش خیلی رفیقم ولی به رفیقم ترجیح نمیدمش . حداقل می تونم بگم که به تو ترجیحش نمیدم . چون تنها رفیق من تو و چند نفر دیگه هستن که از انگشت یه دست بیشتر نیست .
ولی تا دلت بخواد دوست دارم ولی رفیق ....

بعد این که خیلی خیلی ممنون که حرفات رو رک و پوس کنده زدی .
حداقل تو یه نفر فهمیدی که در رابطه با من هر چی رک تر بگی بر ام عزیز تر میشی .
چون تنها یه رفییق خوب همه ی حرفاش رو بدون رو دربایسی و بی پرده می زنه .
ممنون .

مجتبی پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 17:59

سلام بر تو ای نزدیک ترین نام به خدا! سلام بر تو ای سفینه عشق! مدینه را شور حضور تو پر کرده است. شمیم لبخند پنجره ها! فضا را عطرآگین نموده و آسمان، خیره به نورافشانی مُنزل وحی، نام زیبای تو را زمزمه می کند و زمین چه سعادتمند، گهواره حضور تو پیدا شده است. ای رهبر عاشقان و دلدادگان، ای حسین (ع) میلادت گرامی و پاینده باد.


سلام .
این نظرت به من چه ربطی داشت ؟
من گفتم در رابطه با من بگو

مجتبی پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 17:59




سوم شعبان، ولادت فرخنده مهتر جوانان بهشت و آموزگار شهادت، حضرت حسین بن علی علیه السلام مبارک و خجسته باد

من هم تو.لد این عزیز و همچینین تولد اربابم رو تبریک میگم.

مجتبی پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 18:01

سفرت بی خطر عزیز

مرسی.
ولی نظرت رو در رابطه با خودم نمی بینم .

علی پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 21:40 http://valizadehyadkori.blogfa.com/

سلام خوش بگذره بهم سر بزن

ممنون عزیزم .

فلانی شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:21

سلام
بابا کجایی پس
اون شب من هی می گم بای بای
بای بای
تو می گی بذار حرفمو بزنم
من داشتم موجودیه کارتو می دیدم دیگه صفر شده بود




حاجی اگه اومدی کافی نت
اگه وقت داشتی
اگه پول داشتی
یه سر برو تنو بلاگ اسکای
قالب وبلاگمو ریدم توش اگه تا اون موقع نتوسته بودم درست کنم
درستش کن
یا علی
دلم برات تنگ شده

پول هم دارم به لطف شما .

ولی وقت ندارم .
اومدم اونجا سر حال میارمش.

فلانی شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:57

البته نظر شما هم مهمه که همین باشه یا برگردونم روی همون مشکی ؟
اگه فک میکنی خوبه بذار باشه

خودت که میدونی عزیز.
مشکی رنگه عشقه

احمد شیراوند سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:50 http://www.ahmadmm.blogfa.com

احمد جان این نظر خالی یعنی چی؟
میخوای خودم پر کنم .

مجتبی پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 18:30 http://www.hamzabo0n.blogfa.com/

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی.



عمویی کجایی تو؟؟!!!!! دیگه به ما سر نمی زنی؟؟!!!!!

آخه ......
من که توی وبلاگ نوشتم که نیستم . باز میای میگی که چرا نیستم؟؟
اخه من به وبلاگ کی رفتم تا تو دومیش باشی؟

سارا خانم جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 16:59

ممنون که اومدی سراغم.......این مدت بی معرفت شدم....میبخشید
سفر.................
منم دلم سفر میخواد
شاد باشی رفیق

سلام
عیبی نداره.

متشکر

علی جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 18:07 http://daraei.mihanblog.com

سلام
وبلاگ خیلی قشنگ و جالبی دارین .

اگه با تبادل لینک موفقی لینک منو با عنوان :

.:: بزرگترین سایت دانلود عکس ::.

در وبلاگتون بزارین ولینک خود را برای ما ارسال کنید تا ما هم لینک شما رو ثبت کنیم .

خیلی ممنون از خودت و وبلاگ جالبت .
www.daraei.mihanblog.com

محمدرضا سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:55 http://www.asheghan-r.blogfa.com

سلام.وب زیبایی دارین.خوشحال میشم به من هم سربزنی.
منتظرحظورسبزت هستم.بای

من که میدانم به دنیا اعتباری نیست نیست

بین مرگ و آدمی قول و قراری نیست نیست

من که میدانم اجل نا خوانده و بیداد گر

سر زده می آید و راه فراری نیست نیست

پس چرا عاشق نباشم

ممنون از شعر زیباتون . ولی فعلا نمی تون سر بزنم . به محض داشتن وقت میام سرغ وبت .

Princess & priam سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 19:26

میلاد یگانه منجی عالم بشریت،
مظهر حق و عدالت،
آیینه نجابت،
و اسوه انتظار،
مهدی صاحب الزمان (عج) را خدمت تمام دوستان گلم تبریک عرض می کنم.

من هم تبریک عرض می کنم .
امیدوارم این منجی بشریت هر چه زودتر بر ما آشکار بشه .

Princess & priam سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 19:27

یوسف مصری نمی آید به کنعان دلم

باز سر را می گذارد غم به دامان دلم

بی حضور چتر دستانت ببین یعقوب وار

مانده ام امشب دوباره زیر باران دلم

خوب می دانی زلیخای جنون با من چه کرد

پاره شد در ماتم عصمت گریبان دلم

نوح من! خاصیت عشق است امواج بلند

کشتی ات را بشکن و بنشین به طوفان دلم

کی بهارت می وزد بر گیسوان حسرتم

کی نگاهت می شود ای خوب مهمان دلم ؟

تا بگویی با من از عریانی اندوه خویش

تا بگویم با تو از اسرار پنهان دلم

بوی پیراهن مرا کافی است تا روشن شود

چشم تاریک و شب خاموش کنعان دلم

بله .
خیلی قشنگ بود .

سارا خانم جمعه 9 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:22

سلام رفیق

علیک سلام .

غریب آشنا یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 18:29 http://www.zemzemehaie-deltangi.blogfa.com/

سلام
ممنون که به من سر زدی
بازم منتظر حضور گرمو صمیمیتون هستم
به امید دیدار.

خواهش .

احمد شیراوند سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:53 http://www.ahmadmam.blogfa.com

سلام عزیزم.
انشا الله که خوش بگذره.
به نظر من تو بهترینی.

منون عزیزم .
خودت بهترین هستی که من رو بهترین می دونی

princess & priam یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 20:37 http://www.hamzabo0n.blogfa.com

salam
merc ke sar zadi
chashm say mikonam az in be bad kamtar benevisam

نه این که کمتر بنویسید . پست ها رو کوتاهتر بنویسید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد