میشه خدا رو حس کرد

 

ماه رمضان و فرصتی برای خود سازی دوباره .  دوست عزیزی (محمد رضا

 

مدیر وبلاگ تنهاترین تنها)اشاره به نکته ی زیبایی  کردن که :

 

بهمون گفته بودن آب می خورین بگین یا حسین

 

اما این روزا که آب می بینین ونمی خورین بگین یا ابوالفضل

 

 

 

   

 

امسال هم شبکه های تلویزیون هر کدوم یه سریال بعد از افطار پخش می کنندکه من خوشبختانه وقت ندارم همشون رو ببینم .  در این بین تیتراژ زیبایی رو دیدم  و آقای خواجه امیری باز انتظارات دوست داران خودشون رو بر آورده کردن .تیتراژ پایانی میوه ممنوعه که بسیار زیبا گفته شد : 

     

 

می شه   خدا  رو حس کرد تو لحظه های ساده

 

تو اضطراب عشقو  گناه بی اراده

 

بی عشق عمر آدم ، بی اعتقاد می ره

 

هفتاد سال عبادت یک شب به باد می ره...

 

وقتی که عشق آخر ،تصمیمشو بگیره

 

کاری نداره زوده یا حتی خیلی دیره

 

ترسیده بودم از عشق، عاشقترم از همیشه

 

هر چی محال میشد ،با عشق داره میشه

 

انگار داره میشه

 

... عاشق نباشه آدم ، حتی خدا غریبه اس

 

از لحظه های هوا ، هوا می مونه و بس...

 

نترس اگه دل تو از خواب کهنه پاشه

 

شاید خدا قصه تو از نو نوشته باشه

 

موقع افطار دعا برای ظهورآقا  امام زمان  از یاد نبرید

 

آشناترین غریبه

 

نظرات 15 + ارسال نظر
Princess & priam پنج‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:04 http://hamzabo0n.blogfa.com/

سلام


منم این ماه نورانی و پر خیر و برکت رو تبریک میگم. و امیدوارم که بتونیم درست ازش استفاده کنیم.

خوشحالم. و برای موفقیت همه دعا می کنم.

احمد شیراوند پنج‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 13:28 http://www.ahmadmam.blogfa.com

______________________@@@@
______________________@@@@
______________________@@@@
______________________@@@@
_________@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
_________@@@ www .ahmadmam.blogfa.com@
_________@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
______________________@@@@
______________________@@@@
______________________@@@@
______________________@@@@
______________________@@@@
______________________@@@@
______________________@@@@
______________________@@@@
______________________@@@@
______________________@@@@
______________________@@@@
______________########################
_______________###########یکی را########
________________#########دوست میدارم#######
_________________#########ولی نمیداند########
__________________########نگاهش میکنم#######
___________________#######شاید از نگاهم ########
____________________##########بفهمد##########
_____________________############ولی#########
______________________########################
_______________________########################
________________________###########افسوس ########
_________________________########################
__________________________########################
___________________________########################
اپمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

عاشق عاشقی باش و دوست داشتن را دوست بدار. از تنفر متنفر باش، به مهربانی مهر بورز، با آشتی آشتی کن و از جدایی جدا باش.

سلام احمد جان .
واقعا جمله زیبایی بود .
مرسی.

محمدرضا جمعه 30 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:17 http://mvmgroup.blogsky.com

سلام دوست خوبم
این باعث افتخار منه که شما این مطلب رو تو وبلاگتون قرار دادید
از پست های زیباتم که در رابطه با ایران باستان نوشتی خیلی خوشم اومد و به این افتخار می کنم که یک ایرانی میهن دوست هستی و برای وطنت تلاش می کنی که تاریخ اون رو به مردم بشناسونی.

جای خوشحالی داره که همه برای این سرزمین . برای وطن این کار ها رو بکنند .

فلانی جمعه 30 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:19 http://tanhaye-tanha02.blogsky.com

عکسها زیباست .... خیلی
فعلا حال ندارم کامل نظر بدم
یا علی

شما هر وقت حال داشته باشی ما در خدمت هستیم.

فلانی جمعه 30 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:22 http://tanhaye-tanha02.blogsky.com

اون دو تا چمله ی بالا در مورد ارباب و امام حسین خیلی ...
واقعا خیلی فکر می طلبه
.......
نماز و روزه ی همه ایشالا قبول درگاه حق قرار بگیره
یا علی مدد

آمین

محمد یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 14:16 http://poya-sazegar.blogfa.com

سلام خوبی عمو وب واقعا زیبایی داری مخصوصا آهنگش
خیلی می خوامت دوستدار تو خودت وخودم عشقه

فدات بشم عزیزم .

ممنون از نظر لطفت

مجید هستم سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 21:42

سلام اشنای غریبم یا غریبه ی اشنای لحظه هایم.ممنونم که تو این مدت که نبودم تو بودی و تنهام نذاشتی من همین امروز اومدم.از مهربونیات خیلی خوشحال شدم.مهربونم پستت خیلی عالیه .خیلی حرف واسه گفتن میطلبه.امیدوارم نمازو روزه ی تو هم مورد قبول درگاه حق باشه .واسه منم دعا کن.
در پناه حق

سلام عزیزم .
خواهش می کنم عزیز ما انجام وضیفه کردیم .

Princess & priam چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 15:22

آقا سلام


قربون شکل ماهت برم حق با شما بود من باید ایمیلم رو هم می نوشتم.

ولی یادت باشه مجتبی همیشه نظراتش رو فارسی می نویسه و ویدا فینگیلیش.

فکر کنم این خودش نشونه ی خوبی باشه.

بعدشم تو بعد از این همه مدت متوجه نمیشی که کامنت های من چه جوریه؟؟!!!!!

سلام عزیز دلم .
عزیز من می دونم که ایشون فینگلیش می نویسند ولی برای پاس داشتن زبان فارسی باید فارسی بنویسند . (البته اگه لطف کنند )

من الان دیگهکامنتهای خودم رو هم نمی تونم شناسایی کنم که خودم گذاشتم یا کسه دیگه . کجای کاری عزیز .

Princess & priam پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 16:44 http://hamzabo0n.blogfa.com/

میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) بر تمام مسلمین جهان و شما دوست عزیز مبارک باد

ممنون عزیزم . من هم تبریک میگم.

سارا خانم شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 http://biriaaa.blogsky.com

سلام رفیق
خوبی
------------
میشه خدا رو حس کرد
همه جا
همیشه
-----------------------
خوش باشی

سلام به روی ماهتون
----------------------------
همیشه
همه جا
هر لحظه
----------------------------
ممنون . شما هم همینطور

لیمو شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 18:30 http://www.2sib-porteghal.blogfa.com

سلام دوست من
بیا بریم دنباله دود و دم
قلیون دوست داری ؟
من دوست دارم تو هم دوست داشته باش
بیایید همه با هم دست در دست هم قهوه خونه ها رو گسترش دهیم
نزاریم این سنت پیر بمیره
جامعه قلیونکشها[لبخند]

قلیون چیه عزیزم . زیر کراک حرفش رو نزن . افته کلاسه ...

حقیقت یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 17:56 http://www.7spot.blogfa.com

بنام خدا
مرحوم بزرگوار دکتر علی شریعتی میگه آدما تمام زندگیشونو به دنبال خوشبختی میدون و همش از خوشبختی در زمان بعد حرف میزنند قافل از اینکه خوشبختی در همان لحظه هایی است که در حال گذرند.
به فکر گذشته باشیم تا از آن درس بگیریم و به فکر آینده باشیم خوب است ولی باید از زمان حال استفاده مرد تا بنای آینده را مستحم بسازی
واقعا مطالبت قشنگن. توی پیوندهام جز علاقمندیام گذاشتمت. خوشم اومد
. خوشحال میشم همراه شویم

واقعا لطف کردی عزیزم . فعلا نمی تونم بیام چون نتم مشکل داره . ولس قول میدم در زودترین زمان ممکن بیام .
فدات..
فعلا...
علی علی . . .

سارا خانم چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 16:43 http://biriaaa.blogsky.com

سلام رفیق
به روز نیستی چرا؟

سلام ممنون که سر زدی .
چشم به زودی به روز می کنم .

داروگ شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 23:44 http://darvag04.blogfa.ir

شلام
اگه اشتباه نکنم آقا رحمانی
من داروگم
دوست مجتبی مارمولک!
همون که اسم خودشو گذاشته همزبون
اولین باره اومدم خونت
دیره ولی ممکنه!!
واقعا که می شه خدا رو حس کرد


راستی هوا نه و حوا :)

خوشبختم عزیزم .
خوشحالمون کردید که سر زدید.

بله هوا درسته . من هم اول هوا گذاشتم ولی بعدش حوا کردمش . دلیل داره .
بازم ممنون که سر زدی.

محمد یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:35 http://delle.blogsky.com

مهمون نا خونده نمی خوای
اگه می خوای که من اونم واگرم نمی خوای که هیچ
راستی به منم سرکی بزن
بای

مهمون عزیز دل هستش عزیز .
خوش آمدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد