دیدار با مدیران

با سلام به تمامی دوستان عزیز . دیروز  توی نمایشگاه پس از یه چند ساعت بالا و پایین کردن سرانجام  غرفه بلاگ اسکای رو پیدا کردیم .

تجربه ثابت کرده بود که همیشه دیدار با مدیران با هزار مشکل و کاغذ بازی و از اون جور مسائل رو به رو هستش و باور اینکه مدیران سایت رو بتونی به این راحتی ملاقات کنم خیلی سخت بود .

به نظرم اینها مدیران نبودن بلکه دوستان من بودن که آغاز این دوستی به زمانی بر میگرده که من از بلاگفا  به بلاگ اسکای سفر کردم  . جوانانی بسیار موفق ، خون گرم ، مهربان و دوست داشتنی .  با مدیران سایت  به صحبت نشستیم و در مورد بعضی از مشکلات صحبت کردیم .

      واقعا که ایرانی اصیل بودن .

 

آشناترین غریبه

نظرات 11 + ارسال نظر
فلانی یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 21:35

سلام
بابا مدیران
بابا عکس ساز
بابا جاکلیدی
موفق باشی
راستی از اسکای استفا دادم
وقت کردی سر بزن وبلاگ سابقم .....
یا علی

نمنههههههههههههههههههههههههه؟ استفاء؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الان میام سرغت تا حالیت کنم .
بابت لطفت هم ممنون .

محمدرضا دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:42 http://mvmgroup.blogsky.com

سلام
حال شما؟
ما که هستیم از شما خبری نیست
دیگه می رید نمایشگاه الکامپ وسرتون شلوغ می شه و یاد دوستان نمی کنید
شرمنده اگه من هم کم لطفی کردم و سر نزدم ولی این بخاطر این نبود که یاد دوستان نباشم بخاطر این بود که الان کمتر به اینترنت دسترسی دارم و بخوام بهتر بگم اصلا وقتشم ندارم که بخوام بیام و بنویسم
پست هام هم قبلا آماده کردم تا ۱ ماه فقط میام برا آپ
و تایید نظرات اگه کسی نظر داده بود ما هم یه سری می زنیم و به جای یک نظر ۱۰۰ تا نظر می دیم
خلاصه ازتون عذر می خوام اگه یه مدت سر نزدم

سلام .
خیلی ممنون .
من هم مثل شما شدم . خیلی کم وقت پیدا می کنم .
الان هم که یکی از دوستان به رحمت خدا رفته و من هم زیاد حال ندارم .
باز ممنون که سر زدی و به یاد ما بودی .

princess & priam چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 18:42

سلام


اولا پوش بابت اینکه کمی دیر بهت سر میزنم.

ببخشید.

به خدا بد جور درگیر درس و زندگی شدم.
مخصوصا اینکه مجبورم واسه دانشگاه هی برم و هی بیام که دیگه اصلا به کل وقتمو گرفته.

ببخشید

خواهش می کنم عزیزم .
ولی این نمی تونه بهونه ی خوبی باشه . ما بیشتر از ذوستان انتظار داریم .

باز همی هم که به یاد ما هستی خوبه . ممنون

princess & priam چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 18:44

آقا خوش به حالت کهتونستی امسال بری نمایشگاه.

من که به خدا وقت نکردم اصلا بهش فکر کنم.


حالا امیدوارمکه از نمایشگاه استفاده کرده باشی

ممنون .
جای شما رو هم خالی کردیم .

بله حتما استفاده کردم.

دختر و پسر گیلانی پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 14:58 http://gilaniha.blogfa.com

سلام غریبه
ممنون که اومدی پیش ما
ماهم خوشحال شدیم
بابت نظر هم دستت درد نکنه
حتما انجام میدیم
شما هم وبلاگ خوبی داری
خوب هم می نویسی
بازم به ما سر بزن
اگه با تبادل لینک موافقی خبرمون کن

خیلی ممنون . لطف کردید .

بله . خوشحال میشم .

احمد شیراوند یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 13:14 http://www.ahmadmam.blogfa.com

سلام ای ایرانی!
ببخشید، بالاخره امسال سال آخر و سال سر نوشتم.

مرسیییییییییییی عزیزم .

باشه بابا.....
سرنوشتتتتتتتتتتتتتتتت

محمد سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:09 http://delle.blogsky.com

سلام عزیز
شعر سهراب در اول وبلاگ کولاک میکنه
نمی دونی چقدر سهراب رو دوست دارم
به امید دیدار

ممنون عزیزم . حتما پیشت میام .

ری را چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 16:04 http://www.rirayeheshgh.blogsky.com

سلام
نوشته های جالبی و وبلاگ زیبایی دارین
موفق باشین
به وبلاگم سری بزن آپم در آخر لینکتون میکنم با اجازتون
بای

خیلی ممنون . لطف کردین .

ساحل افتاده شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:31 http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام
این نمایشگاه چی بود؟ کجا بود؟؟
ما هم بدمون نمیاد با مدیران بلاگ اسکای آشنا شیم.

سلام .
این عکس ها مربوط میشه به غرفه بلاگ اسکای توی نمایشگاه الکامپ .
شما برای آشنایی می تونید به وبالگ مدیران بلاگ اسکای سر بزنید .
به آدرس : www.admin.blogsky.com

پویا چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:27 http://poya-sazegar.blogfa.com

salam amo vaghean hal kardam yani behet eftekhar kardam
eyval khodaee damet garm ishalah khodet ye roz modir ye sazman balatar az ina beshi
khili doset daram az taraf baradar zadeye khobo bahaleo nazo... poya

مرسیییییییییییی عزیزم .
لطف کردی به ما هم سر زدی .
فدات

مهسا شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 17:31

سلام
بهتون تبریک میگم بلاگ زیبایی دارین
موفق باشین
در پناه حق
یا علی

ممنون.
نظر لطفتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد