دوست ترت می دارم از خورشید

شعر زیبایی از یغما گلرویی

دوست ترت می دارم از خورشید
که دیری ست سرزدن در این دامنه را - به حیله - لاف می زند


دوست ترت می دارم از ماهْ
که جراحت ِ پنجه ی هزار پلنگ ِ عاشق را بر چهره دارد


دوست ترت می دارم از پرندگان
که لال می گذرند


از آبشار
که ذبح هزار عقابِ سرچشمه را خبر می دهد
با کـَفْ خون ِ سرخ موج هایش


از درختان
که دسته ی جانی ِ‌تیغ ِ تَبَرْ می شوند
و برادران هم ریشه را درو می کنند

دوست ترت می دارم از تمام انسان ها
که عصمت ِ نام خود را برافروخته اند
به یکی بوسه بر دست ِ بی ترحّم سلّاخ

تو را دوست تر می دارم از رؤیاهای خویش
چرا که تو به باز نشستن ِ تمام رؤیاهایی
بآورد ِ تمام آرزوها


مرا از رفاقتی بی مرز سرشار می کنی
.                          تا دوست بدارم جهان ِ پیرامن خود را
.                                               آبشار ُ خورشید ُ درختان را
.                                                                   پرندگان ُ ماهُ سرزمینم را
.                                                                                                و تو را

آشناترین غریبه

نظرات 11 + ارسال نظر
کدخدا عکاس باشی یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 21:17 http://bitona.blogfa.com

سلام آشنایی غریب


سلام غریبه

سلام آشنا

سلام بر تو .
سلام و درود بر توی ایرانی .
سلام و درود بر تو ایرانی عزیز .


خوش آمدید به کلبه حقیرانه ما .

کدخدا عکاس باشی یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 21:19 http://bitona.blogfa.com

امیدوارم که حالتون خوب باشه


راستش دارم کور میشم

نمی دونستم که با خودم چراغ بیارم

خیلی تاریکه

دیگه باید به بزرگی خودتون ببخشید .

آخه برای ما مشکی واقعا رنگه عشقه .

[ بدون نام ] یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 21:19

بله کد خدا عکاس باشی . از نظرتون لذت بردیم .

[ بدون نام ] یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 21:21

*** به نظرت بعد تایید درج خواهد شد ***


از من می پرسیییید ؟؟؟

والا راستش نمی دونم



کاش که نظرات تاییدی نبود

چرا تاییدی ؟؟؟

نظر دادن سخته ...


روزهاتون قبل زمستونی ( همون پاییز ) !!!


التماس دعا


یا علی

اگر خلاف موارد اجتماعی نباشه حتما درج خواهد شد .

حتی اگر توهین و یا نقد باشه .( فقط یه جوری باشه که بشه تایید کرد . منظورم رو که متوجه میشید )

آخه اینجوری راحت می تونم پاسخ رو بزارم .

روزهای پاییزی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ای کاش هرگز این آرزو و دعا رو برای من نمی کردید.

محتاجیم به دعا

علی یارتون

سیمرغ دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:42 http://del.sub.cc

سلام ...
شعر زیبایی بود ...
معمولا شعراش قشنگه ... !
موفق باشید ...
هر کسی برای خودش دید متفاوتی نسبت به زندگی داره ...
مگه نه ؟! ...
مرسی که سر زدین ...
این حاجی نیومده بهتون سر بزنه ...
سرش شلوغه بابا ...
منم که امتخاناتم به زودی شروع میشه !
یا علی

بله . هر کس نظر مخصوص به خودش رو داره .

خواهش .

موفق باشید . همتون .

مانی دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 22:20 http://pesare-ziba.persianblog.ir/

سلام دوست عزیزم
امیدوارم حالت خوب باشه
خیلی شعر زیبایی بود واقعا لذت بردم
و یه چیزه دیگه علاوه بر این اپ زیبات شعری که در وبلاگت شرو به خوندن میکنه واقعا زیباست تا حالا تا اخر بهش گوش نداده بودم
دوست عزیزم مرسی که بهم سر زدیو اون نظر زیبا رو دادی
ممنون

منون از نظر لطفت .

خواهش می مکنم عزیز ایرانی .

دختر و پسر گیلانی سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:16

این اشعار از خودته؟
خیلی خوبه.
موفق باشی

نه واسه من نیست .
همون جا که زدم شعری از یغما گلرویی

کدخدا عکاس باشی سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 18:10

کجاست آشنایی که در اینجا غریبم کذاشت ؟؟؟؟
کجاست آن آشنایی که یادی از غربت کند ؟؟
کجاست نسیم مخالف ؟؟؟
کجاست روزی که صدا زدند مرا به نام ؟؟
کجاست مرا صدا زدن ؟؟؟
کجاست صدا زدن ؟؟؟


همین حوالی بود آن آشنایی که غریب نامیدنش .

همین حوالی بود آن آشنایی که بیاد غربت من بود .

همین حوالی بود روزی که نسیمی از وفا گفت

همین حوالی بود روزی که صدایم کرد به نام آشناترین غریبه

همین دیروز بود .


دیروز بود .
------------------------------------------------------
مشاعره قشنگی بود .

ممنون و سپاس .

کدخدا عکاس باشی سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 18:16

اگر خلاف موارد اجتماعی نباشه حتما درج خواهد شد .

*******
چرا اینطوری ؟؟

بذارید همه نظر بدن و بعد نظرات خلاف موارد اجتمایی رو حذف کنید !!!

خلاصه هر طور که راحتید ،‌من فقط نظرم رو گفتم !

روزهاتون قبل زمستونی ( همون پاییز ) !!!

بله منظورم همون پاییز بود ، مگه پاییز بده ؟؟؟


راستی من از آهنگ وبلاگتون خیلی خوشم اومد و به دلم نشست و با اجازه آهنگ رو بر داشتم !!!


یا علی



نظر شما بسیار محترم ولی آب رفته رو که نمیشه به جوی بر گردوند .

۱ - کسی ممکنه بیاد و اون نظر رو قبل از من بخونه و ...

۲ - شاید کسی نخواد نظرش رو کسه دیگه بخونه . به اصطلاح به صورت شخصی باشه . بلاگ اسکای هم که نظر به صوزت شخصی نداره .

باز هم ممنون از نظرتون و توجه کردن به وب بنده حقیر .

-------
خواهش می کنم . خیلی خوشحالم که دیگران هم از این آهنگ لذت می برند.

ققنوس و فاطیما چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:57

با سلام وبلاگ خلوت دل با یه آپ ویژه منتظر حضور سبز شماست
یا علی

به زودی میام .

سارا خانم پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 14:08 http://biriaaa2.blogsky.com

سلام رفیق
مدتی است نیومدم
وبم فیلتر شده بود
این ادرس جدید
خوش باشید و موفق
لینکتون کردم با اجازتون
تا بعد

براتون متاسفم و امیدوارم که در این آدرس جدید موفق باشید .

حتما میام بهتون سر می زنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد