عریانم

این شعر رو توی چرکنویسم دیدم و نمی دونم از کجا آورده بودم . خیلی قشنکه حیفم اومد که نذارمش

اگه صاحبش پیدا شد بگه  به تا به اسم خودش بزارم .

 

من سردم است


من سردم است و انگار هیچوقت گرم نخواهم شد


ای یار ای یگانه ترین یار! آن شراب مگر چند ساله بود؟


نگاه کن که در اینجا زمان چه وزنی دارد


و ماهیان چگونه گوشتهای مرا میجوند


چرا مرا همیشه در ته دریا نگاه میداری؟


من سردم است و از گوشواره های صدف بیزارم


من سردم است و میدانم


که از تمامی اوهام سرخ یک شقایق وحشی


جز چند قطره خون


چیزی به جا نخواهد ماند
.
.
من عریانم ، عریانم ، عریانم


مثل سکوتهای میان کلامهای محبت عریانم


و زخمهای من همه از عشق است


                               از عشق ، عشق ، عشق

آشناترین غریبه

نظرات 19 + ارسال نظر
کدخدا عکاس باشی سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 22:57 http://bitona.blogfa.ir

همه دل فریاد ،‌فریـــــــــاد
همه دل آشوب آشـــــــوب

چه وقت این دل شود آرام ،‌آرااام ؟

دلم هوای باران است ،‌باران
ببار ای باران بر دلم ،‌ببار

بر دلی پر خون و پر جوش
مگر آبی خنک بر آتشی باشد !!!



کدخدا عکاس باشی

خیلی زیبا بود .

کدخدا عکاس باشی سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 22:58

شعر خیلی قشنگی بود

یا علی

ممنون.

علی علی

آرش چهارشنبه 5 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:01 http://hst.blogsky.com

سلام
آره منم سردمه
سوز میاد اما نه سوز سرمایی که تمام تنمو گرفته
سوز مرگه اونم مرگ عشق
تاتا

این سرما برای همه آشناست دوست عزیز .

کدخدا عکاس باشی چهارشنبه 5 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:24 http://bitona.blogfa.ir

2 رکعــــت وبـــــــــــــــــــلاگ :

وبلاگی به نام " یـــه اُمل مدرنیسم نشده !!! " ...

" دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است "


و یه خبر دیگه این که ...
























آپ ...

التماس دعا...



یا محمد و علی

کدخدا عکاس باشی چهارشنبه 5 دی‌ماه سال 1386 ساعت 13:52 http://bitona.blogfa.ir

آشنایی که در خلوت چشمانت غریب است

****
جمله جالبیه

راستی این عکس آشناترین غریبه که روی چوب نوشته شده رو خودتون گرفتید ؟؟؟

ممنون.

آره . این عکس جا کلیدیمی.

princess & priam چهارشنبه 5 دی‌ماه سال 1386 ساعت 19:20

salam do0ste aziz
mesle hamishe ba ghalebet koli keif mikonam
va mesle hamishe ham ba fontet moshkel daram:((
kholase inke o0madam begam sar zadim va inke khaheshan fonteto avaz kon
famidi ya na?
in shedate asabaniato mireso0ne:d
mici mici

درود بر شما .
شما لطف دارید .

بابا فونت ها به خدا درستند . نمی دونم چرا فقط شما مشکل داریرد.

بله فهمیدم .

خواهش .

حاج مملی غمگین پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 15:17 http://www.asheghnasho2.blogfa.com

سلام خوفی
قلبم کوچک تر از آنی است که ظرفیت خوبی های تو را داشته باشد .اما در سکوت پر از فریاد خودم می گریم و می گویم با همین قلب کوچک ،به وسعت تمام خوبی ها و سادگی هایت دوستت دارم
........#....................................#
.......###..............................###
.....######....**......**....######
....########....*...*....########
....#########....**...#########
.....#########...@...#########
......#########..@..#########
........#########@#########
..........########@########
........#########@#########
......#########..@..#########
....#########....@...#########
....########...............########
....######.............…........######
.....####...............................####

$$
$$$$$$$$$$$$$$
____________$$

_____$$$
_____$$$
_____$$$
_____$$$
_____$$$
_____$$$____$$
_____$$$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________________________$$$$___$$
________________$$$$$$__________$$
__________________$$____________$$
________________________________$$
________________________________$$
________________________________$$
________________________________$$
بیا بیا بیا بیا منتظرم بیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بای تا های

خیلی زیبا بود .
چشم میام پیشتون .

نرگس جمعه 7 دی‌ماه سال 1386 ساعت 15:58 http://www.maghsadenahaee.blogfa.com


سلام بر آشنا ترین غزیبه !!
خوبین ؟
شما دایی ولک هستین ؟؟
چه جالب ...
ببینم درست گفتم دیگه ؟؟ خواهر زاده ی شما ... یعنی شما می شین دایی ولک مجتبی ..
به هر حال .. منم از آشنایی تون خوشبختم ...
از نظر لطفتون هم ممنونم

بله درست گفتید.

ممنون.

خواهش.

نرگس جمعه 7 دی‌ماه سال 1386 ساعت 15:59 http://www.maghsadenahaee.blogfa.com

به روز هستم ... خوشحال می شم سر بزنی ...
راستی عیدت هم مبارک
فعلا حق نگهدارت

چشم در اولین فرصت میام .

ممنون .

مهران شنبه 8 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:59

سلام عرفان جان من مهرانم وبلاگت خیلی قشنگتر شده
یکی از بچه ها یه وبلاگ ساخته زیاد مشتری نداره می تونی تو وبلاگت یه تبلیغ کوچولو بکنی؟؟؟
بای بای کوچولو
www.mojtaba-c21.blogfa.com

درود بر تو عزیز .

چشم . به روی چشم .

توکا سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:39 http://tookashakiba.blogfa.com/

سلام :
ممنون از حضورت .
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
عاشق هرکس شدم او شد نصیب دیگری دل به هرکس دادم او هم زد به قلبم خنجری من سخاوت دیده ام دل را به هرکس می دهم شرم دارم پس بگیرم آنچه را بخشیده ام .
عشق امانت با ارزشی است که هر کسی تو قلبش میگذارد برای همینه که هر وقت بخوای عشقت را از کسی پس بگیری باید قلبشو بشکنی .
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
شاد باشی و موفق .

ممنونننننننننننننننننننننننننن.
بسیار زبیا بود .

کدخدا عکاس باشی پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 15:44 http://bitona.blogfa.ir

سلام

پس اینطور که متوجه شدم ، دایی آقا مجتبی هستید

چه جالب !

مراقب سرما باشید

التماس دعا

یا محمد و یا علی...

بله.

ممنون . شما هم همینطور
محتاجیم به دعا

سیمرغ جمعه 14 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:39

سلام ...
شعر خوبی بود ...
اگه صاحب واقعیش هم ژیدا شد میریم گفتگوی صلح آمیز ...
راستی برادر زادتون حالش که خوبه ؟ ...
موفق باشید ...
یا علی

بله حق با شماست .

در رابطه با مجتبی هم باید بگم . که آره حالش خوب شده . سینوزیدش آپ کرده بود .

توکا سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:02

سلام :
یه چیزی بگم ؟
میشه بپرسم نظرای من کجاس ؟
راستش الان که اومدم ببینم دلیل گله شما از چیه فهمیدم که اصلا نظرات من تو وبلاگ شما ثبت نشده ؟ چرا ؟

والا من به خاطر همین گله کردم دیگه .
چون نظری از شما نداشتم .

والا چی بگم ....

شهره چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 13:46

سلام
خسته نباشید
میشه دکلمه ای رو که با صدای آقای شکیبایی اول وب سایت پخ شمیشه برام ایمیل کنید

سلام . لینک ثابت این آهنگ تو سایت آوای آزاد هستش . این هم لینکش هستش .

http://www.avayeazad.com/foroogh_farokhzad/tavalodi_digar/3.htm

شما دوست عزیز هم آدرسی برای من نگذاشتید که براتون ایمیل کنم .

نیایش دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:06

بسیار مطالب زیبا و تامل برانگیزی بود

آیا می تونم از مطالبتون استفاده کنم؟

بله خواهش می کنم

نیایش دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:07 http://http://aramesheroh.blogfa.com/

صبا شنبه 7 دی‌ماه سال 1387 ساعت 19:57 http://www.tanhayeashegh-tanha.blogspot.com

سلام
عاشق تک تک نوشته هات شدم
راستی این شعر مال "فروغ فرخزاده"....
به کلبه تنهایی منم سر بزن

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 14:54

چرا مرا همیشه ته دریا نگاه میداری من سردم است (فروغ فرخزاد)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد