خرابم

ببنید صدمین پست من در بلاگ اسکای چه پستی شد

خیلی خرابم . حالا مصلحت این اتفاقات چیه  نمی دونم .

ز چشم کور بر حال خرابم آب می آید 


                                             چرا جانا ترا از نالش من خواب می آید؟

این شعر زیبا از آقای رامین ترابخانی هستش که از آدرس زیر گرفته شده

http://www.shereno.com/file.php?id=9942


ای وای از این حال خرابم
زین بازی این  خال خرابم


بی گناه دراین جدال عذابم
نگاه کنید بر این جمال خرابم

من سیر آب در این چال سرابم
ای وای بر این حال خرابم

هرقدم خویش  بر این بال حسابم
زدست من در رفت این وصال خرابم


روزها نگاه کردم بر این جلال کتابم
ازخو دهیچ نیافتم جز این حال خرابم

ای وای از این حال خرابم
زین بازی و این خال خرابم

 

آشناترین غریبه

نظرات 20 + ارسال نظر
کدخدا عکاس باشی جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:55 http://bitona.blogfa.ir

سلام


صدمین پست وبلاگتون رو تبریک می گم


سلامت باشید



یا علی

ممنون .
واقعا تبریک داره

محمدرضا جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 14:50 http://mvmgroup.blogsky.com

سلام گلم
چرا خراب آخه حیف نیستی

این رو دیگه باید به روزگار گفت

princess & Priam دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:18 http://hamzabo0n.blogfa.com

یک روز رسد غمی به اندازه ی کوه

یک روز رسد نشاط اندازه ی دشت

افسانه ی زندگی چنین است:

در سایه ی کوه باید از دشت گذشت

بسیار زیبا بوددددددددددددددددددد....

مرسی.....

princess & Priam دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:21 http://hamzabo0n.blogfa.com

اولا سلام


دوما خیلی می خوامت

سوما صدمین پست وبلاگت و ۲۹ بهمن مبارک باشه.

چهارما من خرابتم

ممنونننننننننننننننننن عزیزم . ولی این صدمین پست تبریک نداره .

ما داغونتیم .

کدخدا عکاس باشی سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:36 http://bitona.blogfa.ir

نه شایدم تبریک نداشته باشه

بستگی داره ... !

دقیقا.....

کدخدا عکاس باشی سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:17 http://bitona.blogfa.ir

راستی چرا اینقدر به اسم " آشناترین غریبه " علاقه دارید ؟؟؟

دیگه دیگه

خیلی تا حالا توشیح دادمش.

اگه چند تا از پست های قدیمی رو بخونید متوجه میشید .

توکا سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:59

سلام :
منم موافقم با شما این مدت اصلا با زندگی من جور در نیومده حالا به قول شما مصلحت چیه نمیدونم .........
***********************************
خیلی سخته که وقتی دل سنگی بهت بگه دلت مثل آهن می مونه خیلی سخته که وقتی همیشه با پاکی به کسی فکر می کنی بهت شک کنه خیلی سخته وقتی بهت بگن بی عاطفه ای در حالی که قلبت سرشار از احساسه خیلی سخته خیلی به خدا سخته خیلی سخته وقتی کسی حرفاتو باور نکنه کسی حاظر نباشه به خاطر تو کوتاه بیاد اگه هم تو کوتاه بیای بهت بگه تو داری تحملم می کنی...
**************************************
راستش منم این مدت خیلی خرابم خراب ............

من که با این خیلی موافقم :
ای وای از این حال خرابم
زین بازی و این خال خرابم

**********************
اپ این دفعه اخرش بود
خوش باشی
چرخ گردون به کامت بچرخونی

سلام .
ممنون از نظرتون.
امیدوارم که حال شما هم خوب بشه .
من خودم که هنوز خوب نشدم .

حاج مملی غمگین چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:57 http://www.asheghnasho2.blogfa.com

๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑
__________________________(¯´v´¯)___________________
_____________________(¯´v´¯) I♥U (¯´v´¯)_______________
__________________________(¯´v´¯)___________________
´(¨ `'•.¸`«---- (¯`.ღ«`'•.¸.¤valentine Happy ¤.¸.•'´»ღ.´¯) « ¸.•*´¨)
_____________________(¯´v´¯) I♥U (¯´v´¯)_______________
´(¨ `'•.¸`«---- (¯`.ღ«`'•.¸.¤valentine Happy ¤.¸.•'´»ღ.´¯) « ¸.•*´¨)
_____________________(¯´v´¯) I♥U (¯´v´¯)_______________
♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥
____________»(¯´v´¯)----» I♥U «----(¯´v´¯)«_____
♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥
´(¨ `'•.¸`«---- (¯`.ღ«`'•.¸.¤valentine Happy ¤.¸.•'´»ღ.´¯) « ¸.•*´¨)
_____________________(¯´v´¯) I♥U (¯´v´¯)_______________
´(¨ `'•.¸`«---- (¯`.ღ«`'•.¸.¤valentine Happy ¤.¸.•'´»ღ.´¯) « ¸.•*´¨)
_____________________(¯´v´¯) I♥U (¯´v´¯)_______________
♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥
_____________»(¯´v´¯)----» I♥U «----(¯´v´¯)«_____
♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥
´(¨ `'•.¸`«---- (¯`.ღ«`'•.¸.¤valentine Happy ¤.¸.•'´»ღ.´¯) « ¸.•*´¨)
_____________________(¯´v´¯) I♥U (¯´v´¯)_______________
´(¨ `'•.¸`«---- (¯`.ღ«`'•.¸.¤valentine Happy ¤.¸.•'´»ღ.´¯) « ¸.•*´¨)
__________________________(¯´v´¯)___________________
_____________________(¯´v´¯) I♥U (¯´v´¯)______________
__________________________(¯´v´¯)___________________
๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑
سلام چه طوری خوفی
یکی بود یکی نبود....وقتی این یکی بود اون یکی نبود وقتی اون یکی بود این یکی نبود... خلاصه ما هم نفهمیدیم که کی بود و کی نبود امّا فهمیدیم که هیچوقت اون یکی با این یکی نبود


کم
پیدا شدی
من یه اپ کردم در ضمن یه سوالم تو اپم گذاشتم که حتما جواب بده
خیلی گلی
موفق باشی
بای تا های

ای بد نیستیم بر حسب عادت نفسی می کشیم.

چشم .
میام .

کدخدا عکاس باشی پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 http://bitona.blogfa.ir

بله آقای آشنای آشنا ما همچنان قیلتر میباشیم ، اما امروز متوجه شدم یکی از بچه ها می گفت مثل اینکه فیلتر وبلاگمون برداشته شده !

اما خودم هنوز نتونستم وبلاگ رو باز کنم ...

خوب دقیقا کدوم پست ؟؟؟ اگه میشه بگید که برم بخونم و ببینم علت این اسم چیه ؟؟؟‌" آشناترین غریبه "

یا علی

خوب خدا رو شکر .
میام میگم

کدخدا عکاس باشی یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:11 http://bitona.blogfa.ir

سلام

اولا که من نمی دونم تبریک گفتن دهه فجر چه مشکلی داشت که فیلترمون کردن !!!

ثانیا که رفتم به آدرسها و دیدم . واقعا جالب بود. به هر چیزی فکر می کردم به غیر از این که شعری در این مورد گفته باشید

پس شما شاعر هم هستید ، عجب !
اما از اینها گذشته شعرهای خیلی قشنگی بود

از اون چند تا شعر من از شعر غریبه دلت گرفته می دونم و آشناترین غریبه بیشتر خوشم اومد

آشناترین غریبش یه طوری با همه انگاری فرق داره مفهومیه !


هنوزم می نویسید ؟؟؟

حتما مشکل داشت دیگه . بستگی داره چه جوری تبریک گفته باشید .

ای . اگه شاعرا شاکی نشند به ما هم میشه شاعر گفت . در حال تکمیال کردن دفترم هستم .
البته الان دیگه فقط شعر نو میگم و ازبند قافیه خودم رو کشیدم بیرون و از این سبک شعر (قافیه دار) فقط برای طنز استفاده میکنم .

البته غریبه دلت گرفته برای من نیست و تنها شعری که از خودم توی وبم تا حالا گذاشتم همین آشناترین غریبه هستش . خودتون که بهتر می دونید نت هستش و هزاران کاربر بی معرفت

آره . مفهومی . تمام حرف دلم رو توی اون شعر گفتم .

بله. یکی از چیزهایی که بهم آرامش میده شعره

کدخدا عکاس باشی یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:13 http://bitona.blogfa.ir

راستی یه جای متن همون آدرس نوشته بودید که " فکر کنم که آبجی سینا باید از همه صاحب نظرتر باشه."

آبجی سینا ؟؟؟


یا علی ...

بله
آبجی سینا . یکی از خواهران عزیز نتی هسن که با این نام مشهورند .

توکا سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:39

سلام :
****************************
زندگی بازیچه ایست در دستانت

اگر ندانی که چه زمان باید رهایش کنی

برای همیشه

باخته ای
***************************
موفق باشی

زیبا بود .

محمد چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:26 http://delle.blogsky.com

سلام عزیز
ببینم چی شده که بعد از این مدت به این حال و هوا رسیدیه ببینم از ما کمکی بر میاد یا نه
اگه بتونم کمکت کنم خوشحال میشم
به امید دیدار
راستی اپیدما
بیا که چشم به در منتظر حضور گرم شما هستم به اید دیدار

ممنون عزیز دل .

میام . در اسرع وقت

کدخدا عکاس باشی جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:54 http://www.bitona.blogfa.com/

سلام علیک

ببینم شمارنده تعداد پستهای وبلاگتون خراب شده ؟؟؟

هنوز پست 40 هستید ؟؟

شما هم مثل آقای مولچه وبلاگتون باید یه گرد گیریه اساسی بشه

راستی خوب بود حالا که مرز چهلمین پست رو گذروندین ، بعد از این یه تغییری توی وبلاگتون بدین

رنگ مشکی هم برای همیشه خوب نیست هااا !

البته خوب قشنگیه قالب مشکی اینه که رنگ ها خیلی قشنگ نشون داده میشن .

یا علی ...

در مورد شمارنده . باید بگم که شما از کجا دیدید که ۴۰ تا پست نوشته ؟ من که هر چی گشتم ندید . در ضمن این پست ۱۰۰ هستش .


مشکی همیشه عشقه

کدخدا عکاس باشی شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:05 http://www.bitona.blogfa.com/

بدو بدو ، فیلم جدید رفت روی پرده سینما (قسمت دوم )


سرکاری 2 ... بدووو


می گم بدو هنوز نشستی ؟؟؟





اوووووووووووومدم . بزار کفشم رو بپوشمممممممممممممم.

محمد یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 00:39 http://delle.blogsky.com

سلام
اومدم به پاسه نظرات خوشگلت یه هدیه بدم و برم و بگم که شما از اولین کسای هستی که این هدیه رو از من میگیره گفتم از اولین کسا به خاطر این که کسی به جز من نمی تونه این شکلکارو ارسال کنه اخه بلاگ اسکای فعلا این شکلکارو برا وبلاگ مدیران قرار داده ولی من اینارو برا دوستان خودمم ارسال می کنم با روش ساده ای که فعلا لو نمیدم تا بعد البته این تمام شکلکا نیست بهترینشونه البته با یه کم ...
پس این شکلکا تقدیم به تو ای دوست مهربانم




به امید دیدار

محمد جان تنها شما نیستید که می تونید از این شکلک ها در نظرات استفاده کنی .
همون طور که در وب خودت دیدی برای نظر در پست شما من هم از همین ترفند و شکلک ها استفاده کردم .

کدخدا عکاس باشی دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:34 http://bitona.blogfa.com/

مژده بدیـــــــــــــد !!!!!!!!!




























شما






































در وبلاگ ما




















لینک شدید!


و از این پس یکی از همسایه های خانه ما می باشید !!!

بسیار لطف کردید که پس از چندی هر چند طولانی این کار رو انجام دادید .

کدخدا عکاس باشی دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:47 http://bitona.blogfa.com/

راستی یه توضیح برای اینکه چرا نوشتم چهلمین پست !؟؟


راستش شرمنده ،یکی از وبلاگهای پارسی بلاگ بودم که پست چهلمش بود و همون لحظه هم وبلاگ شما هم باز بود نمی دونم چرا فکر کردم پست چهلمه ،‌شاید چون صاحب اون وبلاگ سر چهلمون پست وبلاگش رو تعطیل کرده بود فکرم رو به خودش مشغول کرده بود و بااین که چند دفعه هم که اومدم دیدم که پست صدم هست اما خوب همون موضوع باعث شد که اشتباهی بنویسم چهلمین پست ... !

خلاصه شرمنده




اصلا یه چیزی مگه شما نگفتید که براتون مهم نیست که چندمین پست باشه ،‌نه این که مهم نباشه هاا ،‌اما ،‌ولــــی یعنی که این که حتی تبریک گفتن ما رو هم سوالی کردید ، هااا؟؟؟



اصلا بی خیال ،‌آقا من اشتباه کردم دیگه ،‌حواسم خونه بغلی بود ،‌ببخشیـــــــــد !


انشاءالله دیگه از این اشتباه ها اتفاق نیفته و اگه هم باز اشتباه شد ،‌شما باید به بزرگیه خودت ببخشی دیگه ... !

شرمنده ... !


یا علی ...

خواهش می کنم . مهم نبود .

نه من گفتم تبریک نداره چون پست ناراحت کننده ای هستش و ناراحتی جای پست صدم رو گرفته . دوست داشتم یه پست شاد بزارم ولی همون طور که می دونید هرکی با حال خودش آپ میکنه .شاد باشه شاد میزاره و ناراحت باشه پست غمگین میزاره .

ما کوچیک هر چی با معرفتیم.

محمد سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 00:09 http://delle.blogsky.com

سلام امیر حسین جان خوبی عزیز


ولی خدای اول تو استفاده کردی یا من
فکر کنم خودم درسته ولی تو هم بلدی و می تونی آخه کار زیاد مشکلی هم نیست فقط کافیه کدشو بنویسی همین
بعدشم از اونجای که داخل نظرات تو هم برا من نظر داده بودی اومدم و منم بهت نظر دادم همین و این شکلکارو گذاشتم هدفمم چیزی غیر از این نبود حالا شما به ما سر زدین و هدیه مارو پس دادی جای خود داره

در هر حال موفق و پیروز باشی در پناه حق
ولی یادت باشه هیچ هدیه ای رو پس نفرستی مخصوصا اگر چشم داشتی هم بعد از این هدیه در کار نباشه
به امید دیدار

محمد جان اول بگم که اسم من عرفان هستش .

دوم اینکه شما اول استفاده کردید . چون حدود چند ماه هست که اصلا حالم خیلی بده و اصلا حوصله نت و نت بازی و وب رو ندارم . و فقط به خاطر اینکه یه ارتباطی با دوستان داشته باشم میام و می نویسم.
شما بسیار در حق من حقیر لطف داری عزیزم .

ما پس نفرستادیم . اگه سوتفاهمی شده به بزرگیت ببخش .

ما کوچکتیم . ما زمین خوردتیم .

محمد چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:46 http://delle.blogsky.com

سلام خوبی عزیز
می دونی اپ کردم با یه چیز جدید دیگه این یکی رو نمی تونی ادعا بکنی که تو هم انجام دادیه می پرسی چی بیا خودت متوجه میشی
اره عزیز بیا که منتظرتم
یادت باشه این مخصوصه بو بچ بلاگ اسکای هست و منم فقط این بچه هارو به وبلاگم دعوت می کنم پس بیا تا این خبر از دهن نیوفتاده
همون طور که حدسزدی مربوط به همین شکلکاس بدون ترفند می تونی شکلک بذاری البته برا من نه برا کس دیگه ای
می دونم که داری گیج می زنی پس منتظر چی هستی بیا تا ببینی شاید این بار این هدیه بدلت بچسبه و ردش نکنی
به امید دیدار

ما کوچکتیم عزیز .
الان میام .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد