درس های زندگی

    شوپنهاور  : ما ندرتاً دربارۀ آنچه که داریم فکر می کنیم ، درحالیکه پیوسته در اندیشۀ چیزهایی هستیم که  نداریم  

 

    علی شریعتی : لحظه ها را گذراندیم که به خوشبختی برسیم؛ غافل از آنکه لحظه ها همان خوشبختی بودند 

 

  لویی پاستور : تمدن ، تنها زاییده اقتصاد برتر نیست، در هنر و ادب و اخلاق هم باید متمدن بود و برتری داشت  

 

  فردریش نیچه :  باید دنبال شادی ها گشت ولی غمها خودشان ما را پیدا می کنند  

 

نادر شاه افشار : کمربند سلطنت ، نشان نوکری برای سرزمینم است نادرها بسیار آمده اند و باز خواهند آمد اما نادر.  ایران و ایرانی باید همیشه در بزرگی و سروری باشد این آرزوی همه عمرم بوده است

 

 گوته  :  کسی که دارای عزمی راسخ است ،جهان را مطابق میل خویش عوض می کند 

 

فردوسی خردمند : کسی به فرجام زندگی آگاه نیست ، خداوند هم نیازی به عبادت بنده ندارد 

 

 امرسون : بیشترین تأثیر افراد خوب زمانى احساس مى شود که از میان ما رفته باشند  

 

 دالایی لاما : برای اداره کردن خویش ، از سرت استفاده کن . برای اداره کردن دیگران ، از قلبت  

 

گراهام بل :  تمام افکار خود را روی کاری که دارید انجام می دهید متمرکز کنید . پرتوهای خورشید تا

متمرکز نشوند نمی سوزانند

 

آشناترین غریبه : لبخند جوابیست دندان شکن به روزگار ولی امان از روزی که روزگار بخندد.

آشناترین غریبه

نظرات 4 + ارسال نظر
دکتر کاوه سالارمند سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 14:52 http://salarmand.blogsky.com

وبلاگ اندیشه نو به روز شد.لطفا ملاحظه بفرمایید.

چشم

مجتبی سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:13 http://hamzabo0n.blogfa.com

سلام خمت عموی گلم.


بابا شما دگه چرا از ما گله می کنی!؟ دست پیش می گیر پس نیفتی؟!؟!!


من که چند بار پیامک زدم بهتون ولی شما دریغ از یه میس کال که ما دلمون خوش باشه.


به هر حال ما خاطرخواتیم

من کوچکترین پیامکی از طرف شما نداشتم عزیزم .

حتی یه پیامک خالی

ما هم دوست داریم.

مجتبی سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:15 http://hamzabo0n.blogfa.com

؛آشناترین غریبه : لبخند جوابیست دندان شکن به روزگار ولی امان از روزی که روزگار بخندد؛



اینو خیلی گل گفتی. با اجازت من بعدا ازش تو وبلاگم استفاده می کنم.

خواهش داریم عزیز .
این حرف ها چیه . شما صاحب اجازه ایی

مانی دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 00:44 http://pesare-ziba.persianblog.ir

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
خوبی
عزیزم گلم
مهربون
با معرفت هرچی بگم کم گفتم به خدا تکی همین یه دونه هستی
خیلی گلی واقعا زیبا بود نوشتت جمع اوریش سخته ولی خیلی قشنگ نوشته بودی واقعا زیبا بود و اون اخریش بینظیر بود
راستی منو ببخش که اینقدر دیر میام
اخه میدونی که قراربود دیگه نیام ولی اومدم بگم هستم تا وقتی زنده ام
و بگم اپ کردم و منتظره حضورت هستم بازم گرما بخشم باش

سلام عزیزم.
ما مخلصیم .
فدات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد