رنگ تنهایی

 

چنان دل کندم از دنیا 

که رنگم  , رنگ تنهاییست 

 

ببین مرگ مرا در خواب 

که مرگ  من  تماشاییست 

آشناترین غریبه

نظرات 7 + ارسال نظر
یه بی معرفت چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:23 http://کنار مرداب غم

ما آدما چقد بی معرفتیم.
دوستی یادمون میره.همه چه محبتا یادمون میره.
من چفد بی معرفتم.می دونم نمی خواد کسی بهم بگه.
همیشه دوستم داشتم.دارم.خواهم داشتم.مطمئن باش هنوزم یادم میاد اونشب ...

بی خی بابا

فلانی جمعه 1 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 20:44

منم ایضا

همین ....

یکی که واقعاْ به یادته مرد جمعه 15 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 19:12

اگه یه بی وفام میدونم اگه یه نارفیقم میدونم گه بدم میدونم ولی آقا رحمان همیشه بیادتم.یا علی
ققنوس

شما با معرفت هستی داداش ما سرد شدیم از شما هم نه ....از روزگار

مجتبی سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:40

سلام خدمت عمو رحمان عزیز


چه خبرا رفیق؟!

خوبی؟! خوشی؟!

برگشتی یا هنوز پیش از ما بهترون هستی؟!

خیلی می خوامت

سلام خدمت داداش گلم .

برگشتم داداش چون بهتر از شما پیدا نکردم

محمد پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:20 http://delle.blogsky.com

سلام
ببینم حال شما خوبه عزیز ؟
می دونی بعد از یه مدت قصد کردم دوباره بنویسم همین شد که همه بچه هارو دعوت کردم به کلبه خودم
حالام نوبت تویه که بیای و به جشن ما سر بزنی
منتظر اومدنت می مونیم تا بیای
به امید دیدار

سکوت فریاد سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 17:54

من بی معرفت.
ولی خدوت می گفتی معرفت در گرانیست به هر کس ....

مجتبی جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:27 http://hamzabo0n.blogfa.com

سلام عمو رحمان


آقا حال و احوالت چه طوره؟!؟!

کم ۱یدا شدی؟!؟!

دیگه زدی تو کار کسب و کار ما بدبخت بیچاره ها رو تحویل نمی گیری.

به یادتیم رفیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد