سال نو

با سلام و هزاران درود به شما و همه دوستان عزیز و معذرت خواهی بزرگ از همتون به خاطر فاصله زیاد بین آپ ها  

 

معذرت   

 

امیدورام عید با بوسه هایش  

بهار با گلهایش 

و سال نو با امید هایش بر شما عزیزان آریایی فرخنده باشه   

 

اما خبر خوشی که حتما تا حالا شنیدید این که  . . . 

 

پارلمان کشور کانادا اول بهار رو رسما  نوروز  معرفی کرده  

 

این خبر برای من یک عیدی بزرگ بود چون این یعنی ۲۵۰۰ سال تمدن ما به اونها شناخته شده  و از تمامی عزیزانی که باعث تحقق این  دستاورد بودند خیلی تشکر میکنم 

 

آشناتنرین غریبه 

نظرات 1 + ارسال نظر
آسمان شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 16:56 http://hamsafar-s.blogfa

به به سلام به سرباز ذوالقرنین کبیر
احوال شما؟چه خبرا؟
میبینم که کماکان گیر هستی به این تاریخ:d
زندگی چه طوره؟
قبل از شما به وبلاگ اقای اصغری سر زدم.گفتم که دلم واسه کلاس محبوبی تنگ شده.کلاسی که هیچ وقت اهدافش به عمل نرسید. آرزو میکنم همیشه موفق و مقرب باشید.

سلام . . .

تمام زندگی ما در گیر این تاریخ هستش پس من برای چی باید از گیرش بیام بیرون ؟؟؟؟

زندگی ما هم چو می گذرد ملالی نیست....
لقمه نانی و آبی و گیم نتی. . . .


نه تنها اون کلاس به اهدافش نرسید . . . تقریبا هیچ یک از اعضا هم به مطلوبشون نرسیدن ... شاید حداقل من این جوری فکر می کنم (مثلا آیا تونستم شما رو با تاریخ آشتی بدم ؟؟؟؟ نه)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد