آ ـ ن شهدا

سلام به تمام دوستان عزیزان 

آموزشی هم با تمام مشکلات و سختیها و خوشی ها تمام شد و خاطراتش باقی مونده  

روزهایی که همین الان که تنها یه روز از پایانش گذشته من رو به حسرت وا میداره و به  

 اندیشه فرو میبره . دوستان نازنینی که دو ماه رو با هم زندگی کردیم . با هم توی یه اردوگاه  

 بودیم .  با  هم  خندیدم  و با  هم  بشین  پاشو  میرفتیم .  یادش بخیر ازجلو نظام های رنجبر 

 (امپراتور پادگان)  .  خمپاره  خیزهای  جعفری (جومونگ پادگان) . تونل وحشت جلیلیان 

 (پدر سالار) . عقب گرد عبدی . از جلو نظام های پرنو (گلادیتور) و . . . 

 

خداحافظ دوره ۱۶۸            خداحافظ دوره ۱۶۸  

بدی دیدی خوبی دیدی        ما رو حلال کنی  

 

بدی دیدی خوبی دیدی       ما رو حلال کنی   

 

بچه های گروهان شهید      کاوه ما رو دعا کن 

 

بچه های گروهان شهید      کاوه ما رو دعا کن  

۱۶۸-۳-۲-۵۰ 

آشناترین غریبه

نظرات 2 + ارسال نظر
خانم جلوخانی ۳ شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 13:59

سلام
حالتون چه طوره؟
سایت زیبایی دارین
من که خوشم اومد مخصوصا شعر داریوش اقبالی خیلی قشنگ بود
در رابطه با سیدی کتاب که ازتون خریده بودیم ....می خواستم بگم که اگه من اینو به چندنفر دیگه بدم اشکالی داره؟؟؟؟
آخه میدونین چیه؟شما که در دست رس نسیتید تا بتونن ازتون تهیه کنن و چون برام جای سوال بود خواستم اول از شما بپرسم
البته بخواین حساب کنین در طی روز این سیدی هایی که ما استفاده می کنیم ۹۹٪شون غیر مجازن....و از این گونه خطا ها در پروندهی ما آدما خیلی به چشم می خوره...فقط چون شرایط شما جوری بود که می تونستم بهتون اطلاع یدم خواستم در جریان باشید تا حد اقل از این یه مورد موبرا باشم
ممنون از لطفتون
راستی تا یادم نرفته.....بگمالبته امید وارم ناراحت نشد البته اگه بشین هم حق دارین......واقعا شرمنده ایم
روم نمیشه بگم ...........ک............کتا............کتا..............کتا.....................کتابتو.................کتابتون .............که یه زمانی داده بودین به خواهر بزرگم هنوز دست ما مونده ...............راستشو بخواین اول یادمون رفته بود که صاحب اصلی کتاب کیه
ولی با هزار زور و زحمت فراون فهمیدیم واسه شماست:D:D:D «بی سرزمین تر از باد»
حالا چه جوری باید یهتون برسونیم؟؟؟؟بازم شرمنده
خداحافظ

سلام.
خیلی خوشحالم که افراد کتاب خوان زیاد شدن و اون سی دی طرفدار های زیادی داره.
در مورد این که بعضی از اون فایل ها غیر مجاز بودن. بستگی داره که چی رو غیر مجاز بدونیم مگه هر چیزی که ممنوع چاپ باشه غیر مجاز حساب میشه؟ از نظر این که صاحب نشر کتاب راضی باشه یا نه فقط میشه مورد بررسی قرار داد که اون هم چون اکثر کتاب های قدیمی و نایاب هستند فکر کنم که خود ناشر هم راضی باشه تا با طرز فکر نویسنده و ناشر آشنا بشیم.(آیا واقعا الان میشه تنها ۱۰٪ اون کتاب ها رو تو بازار پیدا کرد؟ بیشتر اون کتابها فقط تو اینترنت و برای دانلود وجود داره).

خیلی خوشحال میشم که اون سی دی رو پخش کنید تا افراد بیشتری به کتاب خوانی سمت و سوق پیدا کنند.


واقعا کتاب بی سرزمین تر از باد دست شما بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
می دونید من چه قدر دنبالش گشتم ؟؟؟؟؟؟ حتی رفتم بخرم ولی پیداش نکردم . الان باورم نمیشه که دست شما باشه. . . . . . سالمه؟؟؟؟
به هر حال به جای ناراحتی خوشحال هستم که پیداش کردم. لطفا یه جوری به آقای اصغری برسونید . هر وقت که مرخصی میام ایشون رو میبینم. یا بدید به الکامپ(پاساژ آپادانا).

باز هم ممنون. اگه کلاس هنوز کلاس میرید حتما سلام من رو به همه برسونید.

جلوخانی ۳ شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 13:49

سلام
کتابتون سالمه البته از زمانی که اومد دست منُ من همینجوری دیدمش و همین جوری هم ازش نگهداری کردم تا همین الان
در اولین فرصت به یکی از این دوجایی که گفتین میرسونم....
خلاصه امیدوارم که مارو حلال کنین
بابت همه ی زحمتاتون ممنونتونم
راستی یه بار بابت کپی چندتا برگه بهتون یه مبلغی بده کار بودم که به همراه کتاب براتون می فرستم....
با آرزوی موفقیت
خدانگهدار

ممنون. کتاب هنوز به دستم نرسیده یعنی وقت نکردم بگیرمش ولی جای مطمعنی گذاشتیدش. بابت همه چی ممنونم .
راستی برای چی اون پول رو گذاشتید ؟ من اصلا به فکرش نبودم .
شما هم جا خواهر من . این پول ها اصلا قابل شما و تمام دوستان کلاس آقای محبوبی رو نداره .
به هر حال ممنون.
اگه کلاس رفتید سلام من رو حتما به هعه برسونید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد