رضا جان تسلیت...

مامان بزرگم همشه میگه

عمر آدمی شیشه است و اجل مثل سنگ

خدا کنه وقتی این دو به هم میرسند غبار دنیا رو شیشه عمرمون  ننشسته باشه 

   

شادی روح عزیزان تازه از دست رفته دعا کنیم 

 

مرگ ، مسئول  قشنگی پر شاپرک است

مرگ گاهی ریحان می‌چیند

مرگ گاهی ودکا می نوشد

گاه در سایه نشسته است و به ما می‌نگرد

و همه می‌دانیم

ریه‌های لذت، پر اکسیژن مرگ است 

آشناترین غریبه

نظرات 8 + ارسال نظر
نازنین جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 18:19 http://www.nazaninbanoo.blogsky.com

سلام دوست عزیز
بله اولین نفر هستید.
خوش آمدید و همیشگی باشید.

سلام....
انشاالله.
.....

تسنیم جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 18:29

ریه‌های لذت، پر اکسیژن مرگ است



مطمئنم اینطوریه!

من هم همینطور

شیما یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:14

سلام من اولین بار هستش به وبتون سر میزنم عالیه
موفق باشی

خوش اومدی. . . .
مرسی عزیز

فلانی یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:39

هنوزم که همین مطلبه :):):)
بهتره نیست یه مطلب جدید بذاری ؟؟؟/
که من هی میایم اینجا ضایع نشم :D:D:D:D:D
فعلا بای جیگر

جونه حاجی میخام بنویسم ولی سرگردونم ، میدونی که . . .

چند روزه اصلا حالم خوب نیست. . . .


میخام دست به قلم بشم ولی قلمم نمیچرخه
نمیدونم چرا. . . .

حالا یه مطلب میزارم . . .

شیما دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 18:17 http://lifefact.blogsky.com

مرگ مسئول زیبایی پر شاپرک است.
گاهی زیباست!
گاهی هم وحشتناک البته! :دی
ممنون از نظرتون

مرگ هیچ وحشتی نداره
خیلی هم زیباست
به قول خودم . . . هر وقت اومد خوش اومد
به هر حال تشکر از حضورت

صفورا سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 13:13 http://www.lahzehayeshaeraneh.blogsky.com

سلام مرسی که به من سر زدین
بابت نظرتونم ممنون خوشحالم کردین
امیدوارم بازم بیاین
راستی وب شما هم قشنگه

خواهش می کنم
حتما میام

مرسی....
چشمای شما زیبا میبینه

فلانی چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 13:30

هنوزم که همین مطلبه :):):)
هر موقع دلت خواست آپ کن داداش
ما با مطلبای تکراریتم حال میکنیم.
بد جور میخوامت

به خدا وقت ندارم.
ما بیشتر داداش.من کوچیکتم دربست...........

زاله شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:59 http://zhale40.blogfa.com

سلام وبزیبایی دارین اگه امکان داره به من هم سر بزنید.

سلام.
سپاس فراوان .
چشم. حتما خدمت میرسم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد