یه روز یه ترکه... یه رشتیه ...یه لره...

 

 

یه روز یه ترکه...

اسمش ستار خان بود

 

خیلی شجاع بود، خیلی نترس.. ؛ 

یکه و تنها از پس ارتش حکومت مرکزی براومد

فداکاری کرد، برای ایران، برای من و تو

برای اینکه ما یه روزی تو این مملکت آزاد زندگی کنیم.

    

 

 یه روز یه رشتیه 

اسمش میرزا کوچک خان بود، 

 

برای مهار کردن گاو وحشی قدرت مطلقه تلاش کرد،  

برای اینکه کسی تو این مملکت ادهای خدایی نکنه، 

جونش رو گذاشت کف دستش و سرباز راه مشروطیت و آزادی شد،

اونقدر جنگید تا جونش رو فدای سرزمینش کرد.

 

 

 

یه روز یه لره

کریم خان زند بود،

 

ساده زیست ، نیک سیرت و عدالت پرور بود و  

تا ممکن می شد از شدت عمل احتراز می کرد. 

 شجاع و بی آلایش بود در پاکدلی و رافت و مهربانی  نمونه بود. 

همه عمرش رو گذاشت واسه آبادانی و سامان دادن کشور 



حالا دیگه ما برای هم جوک می سازیم، 

به همدیگه می خندیم،؟!!! 

و اینجوری شادیم !!!!.. ؛

 

این از فرهنگ ایرونی به دور است.  بیایید با هم بخندیم نه به همدیگه.

 

ما از تبار کوروش و فرزند جمشیدیم 

پیروز بی برده ، بت نپرستیدیم

نظرات 5 + ارسال نظر
ابراهیم دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 http://27042704.blogfa.com/

وقتـــــی فرشتـــه ای چو تو از آب می پرد

باور نکــــن تو ، ازسر مـن خواب می پرد



زلفــــت چو موج بندر و تالاب انزلی است

مرغـــــابی اســـت دل که به تالاب می پرد



بخـــتم سپـــــید بـــــوده از اوّل که زاده ام

بر بـــــام مـــــن کبــــوتـــــر نایاب می پرد



کوتاهی ای که هست نه از غیر سایه است

در آفـــــتاب رنـــــگ اگــر از قاب می پرد



خوابیده طبع شعر من انگــار ساعتی است

آهسته!هیس!هیس ! که از خواب می پرد



باید که بـست دفـــــتر اشعـــــار نغـــــز را

از ذهـن اگر کـه قافـــــیه ای نــاب می پرد

مرسی؛ قشنگ بود

فلانی پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:59

باید بهم بخندیم دیگه............. پ ن پ میخواستی با هم بخندیم !!!!!!!!!!!!!!!!!! :دی

د نه دیگه ... باید با هم به فراماسونها بخندیم

فلانی پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:00

دیگه برم ...وی پی ان هم که قطع شده ...تو هم جواب اس نمیدی ...با اجازه مهندس

فدایی داری داداش

فلانی چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 http://tanhaye-tanha02.blogsky.com/

ااااااااا !!!!!!! به فراماسونها توهین کردی ؟؟؟
...........
صداشو در نیاریاااااااااااا
......
...
.. . . ....... .. . . .... . . . ...... . . .
این نقطه ها رمز هستن
صداشو در نیار 11 رو که یادته ..........
من خلبان بودم

سیاوش سیاهی دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 http://rab13.vastblog.com

خیلی جالب بود...
به قول شاهین
من یه درد مشترکم فریاکن منو...
لینکت میکنم!

سلام. ممنون . من هم در اولین فرصت لینکتون میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد