من و مترسک و کلاغ ها


من و مترسک و کلاغ ها

مترسک ناز می کند

کلاغ ها فریاد می زنند

و من سکوت می کنم....

این مزرعه ی زندگی من است

خشک و بی نشان

نظرات 2 + ارسال نظر
فلانی پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:57

ااااااااااااااااااااااااا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جدی >؟>؟>>>؟>
زندگیمون چقد شبیه همه....الیته زندگی من عقابم داره که هر از گاهی بهم حمله میکنه و باید از دستش در برم

خوش به حالت که عقاب ها حمله میکنند ... پادشاه پرندگان به هر چیزی حمله نمیکنه....زندگی ما که فقط پر از زخمه نیش پشه است ...

فلانیپ چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 http://tanhaye-tanha02.blogsky.com/

آخرش نوشتی خشک و بی نشان
هیچوقت تو مزرعه یی که خشک و بی نشان باشه مترسک کار نمیذارن ...درست میگم عمو

درست میگی... اما آیا از اول این مزرعه خشک بود؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد