نوروزتان فرخنده باد


مثل لحظه ای که باغ, در ترنم ترانه شکوفا میشود


 غرق در شکوفه میشود روزگارتان بهـار


لحظه هایتان پر از شکوفـه باد. سال نـو مبارک

نظرات 2 + ارسال نظر
آسمان چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 00:04

سلامممممممممممممم چطوری. قبل از پیش شما یه سر به تنهای تنها زدم گفتم سلام برسونه. من از دوست دارم عاشق بشم.... البته شدما. دیگه وبمو ندارم و دلم براتون تنگ شده بود. گفتم بیام یه حالی بپرسم و اینا. خب دیگه برم. بوسسسسسسسسسسسسسسسس

سلام. سپاس.
به سلامتی و دل خوش.
لطف دارید شما.انشالله هر جا هستید شاد و زنده دل باشیدو یا حق

پاییزی جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 00:23 http://www.lovely-rose.blogfa.com

سلام این وبه جدیدمه. سر بزن. من از وب قبلی دوست دارم عاشق بشم. منتظرم

سلام. چشم . در اولین فرصت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد