تو را دوست می دارم

                                                             دوست دارم ...گیر نده

تو را دوست می دارم
و با تو


دیگرم به بیداری این گستره ی خاموش ُ‌ آدمیانی نیاز نیست!


چرا که تو چهارْفصل ِ سرزمین ِ‌ منی:


سردتر از زمستان ِ سقز،


گرم تر از تابستان اهواز،


سبز تر از بهار لاهیجان،


و مطّلاتر از پاییز ِ برگ افکن ِ چی چستْ!

                                                    آشناترین غریبه

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد جمعه 29 دی‌ماه سال 1385 ساعت 00:03 http://690.blogfa.com

سلام .وب زیبایی دارید ...به ما هم سر بزنی خوشحال میشم ..ممنون

شب شکن جمعه 29 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:33 http://ashnatarin-gharibe.blogsky.com

سلام

******
شعر خیلی قشنگیه

******
قلبت را خالی نگه دار اگر هم روزی خواستی کسی را در قلبت جای دهی سعی کن که فقط یک نفر باشد به او بگو که تو را بیشتر از خودم و کمتر از خدا دوست دارم ... زیرا که به خدا اعتقاد دارم و به تو نیاز دار

*****
زندگی سر گذشت در گذشت آرزو هاست

******
براتون آرزوی موفقیت می کنم

قلب ما جای خالی نداره.
قلب ما از زخم های روزگار پر شده.
دوست ندارم از این چیزها بگم.
پس بیخی.
عشق است ......
علی علی

memol_malas جمعه 29 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:59

salam
bazam man mikham azaton irad begiram albate sharmandehaaaaaaaaaaaaa mikhastam sher bein ghashangi ax nemikhad ???
bebakhshida ..............
felan

چشم عکس هم میزاریم.
ولی عکسی رو پیدا نکردم که در خور این شعر باشه.

شب شکن سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 14:59


بازم سلام
******
می خواستم جواب جوابییه شما رو بدم
*******

درسته قلب هیچ کس جای خالی نداره اما خود آدم تعیین می کنه که توش چی باشه می تونه توش پر از(( خالی)) باشه

همیشه که نباید جلوی زخم های روزگار کم آورد باید سعی کرد که یکی یکی پشت سرشون گذاشت
به هر حال................

براتون آرزوی موفقیت می کنم

جلوی روزگار هیچ وقت نباید کم آورد . این که دلم پر معنی این نیست که کم آوردم...
من می خوام که دلم پر از خالی نباشه . چون اون موقع برهوت احساس میشه.

مانی دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 23:13 http://www.manirahnema.blogfa.com/

سلام واقعا بلاگ قشنگی داری اگه دوست داشتی یه سری به من بزن
من مثل خودت سینه سوخته ام
بازم بهت سر میزنم
یا علی

ممنون عزیز.
حتما بهت سر می زنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد