روحت شاد...

سلام به همه عزیزان .

این پست حامل اعلام فوت یه مرد نازنین. راست میگن که خوبان زود میروند.

سید خدا ,,,, کسی که وقتی بابام داشت جون می داد     یاور ما بود .

آخه خدا چراااااااااااااااااااااااااااااااااا   خوبها رو می بری ..این همه آدم گناهکار....

چرا زمین رو از وجود اونها پاک نمی کنی و هر چی خوب رو میبری پیش خودت ....

نکنه می خوای خوبها رو ببری و اذاب نازل کنی....هااااااااااااااا.

خدایا رو ح سید رو شاد کن. هر چند  کسی که می شناختش میدونه که نیاز به آمرزش نداره ....

سید , شفاعت ما رو پیش جدت بکن...

سلام ما رو ارباب برسون .....

----------------------------------------------------------------------

یه نفر می گفت که هرگز از فوت یک مرد ناراحت نشو ...

خوش به حال اونهایی که مردانه زندگی کنند و مردانه رخت از دیار فانی ببندند.

کاش مراسم خاکسپاری هممون اینقدر با شکوه باشه . که شکوه در مرگ هم زیباست

 

آشناترین غریبه

نظرات 11 + ارسال نظر
پرنسس سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 18:22 http://sarv-ghamat.blogfa.com

اخی...................
الهی بمیرم
میدونم چی میکشی عزیزم.....اخه منم یکی از بهترین دوستمو از دست دادم.....:))
خدا بیامرزتش................
یه روزم نوبت ماست......ولی خدا کنه اون روز هر چه زودتر برسه.......با عمر زیاد موافق نیستم.............خوش به سعادت اونا که به موقع رفتن

خوش به حال اونها که به موقع رفتن.......
نه اونهایی که تازه برای پسرشون رفتن خواستگاری...
-------------------------------------------------------------------
ولی خوش به حال سید که تمام اذابش رو این دنیا کشید تا پاک از این دنیا بره......
---------------------------------------------------------------------------------------------
یه نفر می گفت که هرگز از مردن یه مرد ناراحت نشو.
من هم سعی می کنم سریع خودم رو جمع کنم تا شما عزیزان هم حالتون گرفته نشه...
بازم ممنون ...
فعلا...
علی علی...

بی دل سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 20:19 http://havayedel.blogfa.com/

Salam douste aziz...tasliat migam khedmatetoun va omidvaram ghame akharetoun bashe...doroste ke ishun shoma ro tark kardan vali faramoush nakonid rouheshoun hamishe va dar hame hal hamrahe shomast va motmaennan deltangihatoun ro por khahad kard...movafagh va moayyad bashid douste khoubam.

ممنون عزیز...
حتما همین طور که شما می گید....

H&A چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 13:55 http://zendegiezibast.blogfa.com

سلام

خوبی دوستم؟

ممنون خبر کردی

آپت خیلی قشنگ بود خوندمش خیلی زیبا بود

هیف جای شکلک نداره

بازم آپ کردی خبرم کن زودی میام

فعلا قربونت

عزیز این آپ غم دل بود......

مجتبی پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 00:19 http://sarv-ghamat.blogfa.com

سلام خوبی عمویی.

اگر می بینی کم میام برو نفرینش رو به جون کاکاوند کن که همه روزه از صبح تا شب درگیرم کرده.

خدا ازش نگذره....


من وفا داری را از آینه اموختم

آنگاه که شکستم

ولی باز هم در هر تکه اش من جریان داشتم

تو نیز مرا شکستی

آنگاه که پنجره باز بود و هوا سرد

در هر تکه من نیز تو جریان داشتی

ولی باز هم به تنها چیزی که رسیدم

نمی دانم انتهای آغاز بود

یا آغاز انتها

...

سلام برادر زاده گلم .
تو هر چقدر هم که کم بیای ما دوست داریم...
فعلا...
علی علی

مینا پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 14:51 http://www.radde-paye-m22.blogfa.com

خدا رحمتشون کنه

خدا اون رو رحمت نکنه پس کی رو می خواد رحمت کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نکنه من رو ...............؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یارو پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 18:03

تسلیت میگم منو هم تو غم خودت شریک بدون
این شعررو اولشو یادم نیست
به قبرستان گذر کردم صباحی شنیدم مردهای با خاک می گفت که این دنیا نمی ارزد به کاهی
که واقعاهم همین جوریه
تو باید خودتو مثل سید کنی
خدا بیامرزدش
دوست نداشتم برای این موضوع نظر بدم چون دلم خیلی گرفت ولی بازم دلم نیومد
موندن خوبها تو این دنیا برای خودشون عذابه عزیز

ممنون.
به راستی که حق رو گفتید.

مجید یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:12 http://www.masihayejan.blogfa.com

سلام
ممنونم که خبرم کردی.اما انتظار این آپ رو نداشتم.بهت تسلیت میگم.روحش شاد
در پناه حق.

خواهش عزیزم.
دیگهدیگه
ممنون
علی علی...

مجتبی سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:22 http://sarv-ghamat.blogfa.com

سلام نی ناز

می بینم که پرنسس خانوم اومده پیشت....


خیلی می خوامت. فردا عازم جنوب هستم. امسال هم طلبیده شدم. امیدوارم امسال به اون چیزی که می خوام برسم. برام دعا کن. می خوام زودی برم پیش سیدت...

فدات مجتبی جون.
خوش بگذره عزیز.
وقتی ما می خواستیم بیام ..کسی پایه نبود.....تو برو خوش بگذرون.
فعلا...
علی علی...

توکا سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 18:20 http://tookashakiba.blogfa.com./

سلام :
تسلیت میگم .
شرمندم اونقدر دیر میام که همیشه به خیلی چیزا نمیرسم شما ببخش .
موفق باشی

ممنون.
خواهش میکنم

ماهان سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 18:42

همیشه خوبان میرند .
بدها که نمیرند . وگرنه ما ها کی باید میرفتیم

واقعا......

یارو چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 18:33

راستی اون شعره این بود
به قبرستان سفر کردم صباحی شنیدم ناله و افغان و اهی شنیدم مرده ای با خاک می گفت که این دنیا نمی ارزد به کاهی

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد