تولد....تولد


حدود همین روزها بود

 

هوای داغ و دل تب دار که خالق  دنیا  و نامی شد

 

نامی  آشنا  و اما  غریب .....  آشناترین غریبه

 

و با اولین مطلب و جمله ی مخلوق . . .


 

آشنایی که در خلوت چشمانت غریب است


 

پنجمین     سالگرد      تولد      آشناترین غریبه         مبارک



آشناترین غریبه

نظرات 15 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:16

؟؟؟؟؟؟؟
نهخودت رو معرفی میکنی نه اثری از خودت بجا میذاری
میای چشمک میزنی میری ؟
عجبااااااااااااااااااا

امیر دهنوی سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 http://www.linknegar.com

سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید . از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید. یه خواهش دیگه داریم اونم این که برای ثبت نام از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید و از مرور گرهای دیگه ای مثل فایر فاکس، نت اسکیپ و ... استفاده کنید تا ثبت نام دقیق انجام بشه البته این فقط یه پیشنهاده. قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و متاسفانه عضویت تان رو ملغی می کنه که این واقعا برای ما ناراحت کننده هست که دوستی مثل شما رو از دست بدیم. نکته آخر این که اگر به مشکلی برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم.[لبخند][لبخند][گل][گل]

امیر جون من بی خی بابا.
هی میای اینها رو میگی و میری.من اگه میخاستم بیام همون بار اول میومدم دیگه . من از این لینک بازی ها نمیکنم. جون من اصلا مطالب وب من رو خوندی؟ نخوندی دیگه. فقط اومدی تبلیغ خودت رو کردی و رفتی

عارف سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 http://arefkebriaee.blogsky.com

مرسی از این که سر می زنی

تولد 5 سالگی خونه قشنگت هم بهت تبریک میگم.

خواهش عزیز.
ممنون

Mahya سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 19:11

salllllllllllllllllllllllllllllam golam fadaie cheshmat besham tavalode 5saledie wbloget mobarak enshaalah1000sale beshe wbloget khili ziba va ghashang boooooooooooooooood nafasam jigggggare uuuuu azizadelam wbloget khili khili ghashang bod........mahya

ممنون عزیز ، لطف داری

نازنین سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 21:32 http://nazaninbanoo.blogsky.com

سلام
وبلاگ قشنگی دارید.
خوشحالم که به بلاگ من هم سر زدید.
بازم میام . شمام بازم بیایید.

مرسی و ممنون

شما لطف میکنید
چشم منم میام

صفورا چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 http://lahzehayeshaeraneh.blogsky.com/

سلام
من اونروز همه ی پستاتون رو خوندم پارسال پنجمین سال بود امسال ششمین ساله البته بازم شما بهتر میدونین من جسارت نمیکنم
باید مبارزه کرد اما کاش به اختیار خودمون بود چون من از مبارزه متنفرم

این لطف شما رو میرسونه که همه مطالب رو خوندید.
درسته ، حق با شماست
ولی باید توجه کرد که با احتساب وبم تو بلاگفا میشه 6 ساله
اگه به اختیار خودومن بود که من اصلا به دنیا نمیومدم

آرز و چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 http://arezuvafaryadhash.blogsky.com

سلام ... تولد ۵ سالگیت مبارک... خدا کنه تداوم داشته باشی...

ممنونم .
به یاری دوستان و دعای خیر شون انشاالله که تداوم خواهد داشت

فلانی چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 13:51 http://tanhaye-tanha02.blogsky.com

حیف که وقت ندارم مفصل نظر بدم..
حالا بعدا میام ب خدمتت میرسم...
منتظر باش
خودم هم نیام ...
نه.خودم میام

شما بزن سر ما رو بکن
کیه که حرف بزنه

فلانی چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 13:53 http://tanhaye-tanha02.blogsky.com

تا حالا هیچکی رو ندیدم که اینقدر با وبلاگش رابطه عاطفی داشته باشه...بهت تبریک میگم
تولد دردل گاهت مبارک عمو جون

مرسی عزیز

فلانی چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 13:55 http://tanhaye-tanha02.blogsky.com

بی بی بیب بی بی بیب بی بی بی بی بیب بیب
این یک آهنگ قدیمیه که این روزها هم وقتی ماشینا دنبال ماشن عروس میرن ازش استفاده میکنن...
البته این مدلیشو فقط فلج مغزیها متوجه میشن :D:D:D:D:D
فعلا

اینجور که تو بیب بیب میزنی آدم بیشتر یاد بمب ساعتی میوفته تا عروسی

ی که فراموش شد چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 16:00

سلام خوبی..
وبلاگ مثل همیشه است هیچ تغیری نکرده نمیدونم خودت تغییر کردی یا نه اما من تغییر کردم ..چه میکنی با تکنولوژی فکرت همون قدری که واسه من میگفتی واسه خودت عمل کرد ((داداش عرفان))(:

سلام .
مرسی...
من هم تغیر نکردم . همون آدمی هستم که بودم ، به نظر بعضی ها عوضی ترین آدم دنیا ّو به نظر بعضی ها با مرامترین آدم دنیا
البته به تظر خودم خرترین آدم دنیام
.
.
.
.
در ضمن مطمئن باشید من هیچکس رو فراموش نمیکنم و نکردم .

.
.
.
هنوز هم به قولم وفادارم

همسایه چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 17:22 http://minoom.blogsky.com

سلام
ممنون که سر زدین دعا کن درست بشه شما فقط بیا برقص
محمد و مینو

حتما درست میشه عزیز.
امیدت به خدا باشه

Muhammad پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 23:02 http://www.visualart.blogsky

Salam bar ashnaye qaribe,webe kheili qashangi dari, mikham az tajrobiate 6salat estefade konam,albate age eftekhar bedid,
kheili khoshhal shodam sar zadid,
bazam bia, man ,hamishe be webet sar mizanam

مرسی عزیز. چشماتون زیبا میبنه
اگه کاری از دستم بر بیاد دریغ نمیکنم

مجتبی شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 21:15 http://hamzabo0n.blogfa.com/

سلام و درود تمامی دوستان بر آق رحمان عزیز


حال و احوالت چطوره اخوی؟!

ببخشید کم پیدا شدم همش تقصیر روزگاره.

تولد 5 سالگی وبلاگت رو با کمی تاخیر تبریک می گم. انشاالله که همیشه تو مسیر زندگیت موفق باشی

بابا ببین کی اومده
میگفتی گاوی ، الاغی ، شتری چیزی سر میزدم

.
.
.
شما همیشه پیدا هستی... ولی فقط برای بعضی ها

.
.
مرسی عزیزم

محدثه پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 http://mahmele-eshgh.blogsky.com

salam,khasta nabashid, vaghan matalebe zibao atefee darin,mersi, bande han pasa pas tavalode kolbe ghashangetono tabrik migam, kolbaton aramesh bakhshe be ashnaee bahaton eftekhar mikonam, movafagh bashid, babay

ممنون از لطف بسیارتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد