دو روز عمر

 

قبلا گفته بودم که زندگی چه جوریه  ,  ولی باز به حرف خودم ایمان آوردم

 

زندگی  مثل  اوج  پرواز  کلاغ  پَستِ

 

این پیامک هم از تنهای تنها بود :

وقتی نیم نگاهی به این دنیا انداختم

دیدم ارزش نگاه کردن را ندارد

چشم بستم و دیگر نگشودم

شما بمانید و دنیایتان

خوش به حاله من که

 هرگز نخواستم اسیر این دنیا باشم

و به امر پروردگارم سر تعظیم فرود آوردم

 

با تو صحبت می کنم که بهترین شنونده ای

الهی :  ازپیش خطر و ازپس راهم نیست ، دستم گیر که جز فضل تو پشت  و پناهم نیست ، ای بود ونابودمن تورایکسان ، ازغم مرابه شادی رسان .

 

الهی : اقرارکردم به مفلسی وهیچ کسی ، ای یگانه ای که از همه چیز مقدسی ، چه شود اگر مفلسی را به فریاد رسی ؟

 

الهی : اگر با تو نمی گویم ، افکار می شوم ، چون با تو می گویم ، سبکبار می شوم .

 

الهی : ترسانم ازبدی خود بیامرز مرا به خوبی خود ، ابلیس در آسمان زندیق شد ، ابوبکر در بتخانه صدیق شد ، برگناهم دلیری مکن که حق صبور است خویشتن را غرور مده که او غفور است .

 

میگن خدا هرچی بلا سر آدم بیاره بازم یه جای شکر باقی میذاره.

خدا یا شکرت :

که عذاب نکشید

                 که پاک رفت

                                   که زیبا رفت

شکرت  

کوله بارم اگرچه از توشه راه، تهی است، انباشته از توکل که هست
اگرچه از پنجه های وحوش گناهانم بر چهره ام خون ترس نشسته است.
اگرچه دستم از آنچه کرده است می لرزد و اگرچه موریانه های بیم ، استواری پاهایم را سست کرده است،

 دلم امیدوار رحمت توست و خاطرم جمع لطف تو

اگرچه خزه گناهانم مرداب دلم را هر لحظه به عفونت عذاب نزدیک می کند،
 آفتاب اطمینان به تو هنوز در آسمان وجودم می درخشد.
اگر خواب سرد زمستانی گناه، دلم را به انجماد کشیده است،
 نسیم بهاری اعتماد به لطف تو در آوندهای دلم هیجان تازه آفریده است.
اگر دانه وجودم در زیر خاکهای غفلت و نسیان،
 در اشتیاق دیدار خورشید تو، شکفتن را از یاد برده است،

 

آشناترین غریبه  

نظرات 4 + ارسال نظر
آشناترین غریبه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 16:01

چه کسی حال مرا فهمید
چه کسی ناله ی را شنید

هیچ دانستی که چرا گفتم : دور روز عمر

نه نخواندی حرف دلم را
نه نشنیدی صدای هق هقم را

مجتبی جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:35 http://hamzabo0n.blogfa.com

سلام عمو رحمان

خوبی؟!

خدا بد نده؟!

چی شده؟!

همچین نوشتیخدا یا شکرت :

که عذاب نکشید

که پاک رفت

که زیبا رفت

شکرت
آدم یه کم می ترسه که نکنه اتفاقی اقتاده؟!؟!


حاجی من اس ام اس دادم دلیوری هم شد. منتهی با خط ایرانسلم بهت اس ام اس دادم.

هی مجتبی جون ....

چی بگم . . . .

توکا سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:32

سلام :
ممنون از حضورت :
دوست عزیز میخوام به این وبلاگ هم سری بزنی ( http://iranpbs.ir)و نظر خودتو در مورد تالار ( حقوق ) بگی و تو بهتر شدن اون کمکم کنی منتظرم .
****************************
همیشه گریه نشانه ی ضعف نیست
گاهی نشانه ی یک بخشش است
گاهی یک فداکاری
گاهی یک ظلم
و گاهی هم نمایانگر عظمت یک عشق
*****************************
موفق باشی و پایدار

خواهش
در اولین فرصت حتما سر می زنم

فروهه سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 15:16

سلام

مطالبت جالبه پیشنهاد میکنم از کلمات قصار به زبانهای مختلف نیز استفاده کنی ِموفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد