تولدت مبارک


سلام ! یه سلام مخصوص مخصوص واسه یه روز مخصوصِ مخصوص که تولد یه آدم مخصوص مخصوصه!

 

با کمال شادمانی تولد حاجی جون مدیریت وب جهانی تنهای تنها  رو به آحاد ملت!!! تبریک  گفته و امتداد ظل متعال آن حضرت را از حق تعالی خواستارم


 

حاجی جون نمیگم دوست دارم چون خودت میدونی


نمیگم بهترین دوستمی  چون  بازم  خودت  میدونی


نمیگم  آرزوم  اینه  که به آرزوهات برسی ، چون میدونم میرسی


نمیگم که میخام  برام بمونی ،  چون بازم خودم  میونم که میمونی


نمیگم خیلی گلی ، خیلی مهربونی ، خیلی بامعرفتی ، خیلی باحالی  و ... چون هم خودم  و هم خودت همه اینارو میدونیم ! فقط میخام  بگم


 

تولدت مبارک



 


چه لطیف است حس آغازی دوباره،

 

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای  آغاز تنفس…

 

و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!

 

و چه اندازه شیرین است امروز…

 

روز میلاد…

 

روز تو!

 

روزی که تو آغاز شدی!

.

روز تولد  تو در آن لحظه  روحانی که موذن اذان عشق از گلدسته نور میخاند  و


تولد تو ، تولد همه خوبیها شد


تولد گذشت ،  تولد مهربانی


تولد فداکاری، تولد همه پاکیها


تولد احساس ، تولد دوست داشتن


 تولد خوشبختی ها ، تولد امید


تولد آرامش ، تولد یک فرشته


تولد یک زیبایی ، تولد یک بهار


 تولد زلالی دریا ، تولد عشق


تولد تمام روزهای قشنگ زندگی


تمام واژه ها برای توصیف خوبی های تو حقیرند


و اما  هنوز جمله ای  که  بتواند  تو رو وصف کند متولد نشده


 

 

I searched my wallet and found it empty


I searched my pockets and found some few coins


Then I searched my heart and I found you


Then I realized how rich I am


Indigent heavens


It must have been a rainy day when you were born because the heavens


 were crying because it lost its most beautiful angel

 .

آشناترین غریبه

نظرات 20 + ارسال نظر
وبساز جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:14 http://www.2websaz.co.cc

همیشه هستند کسانی که نمی خواهند پرواز تو را ببینند تو به پرواز فکر کن نه به آنها

ســــخن مانند دامن دخــتران است , هر چه کوتاه تر باشد به هدف نزدیک تر است (امیر جوان)


چه دعایی کنمت بهتر از آن ، که خدا پنجره ای رو به اطاقت باشد
عید سعید فطر مبارکت باشد
وبساز ابزار وب نویسان جوان
جدیدترین کذهای موزیک

دست شما درد نکنه .
حالا این همه که گفتی چه ربطی به موضوع من داشت؟

صفورا جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 http://lahzehayeshaeraneh.blogsky.com/

وااااااااااااااااااااااااااااااای خوش به حاله حاجی جون
عجب دوست خوبی داره
خدا ازین دوستا به ما هم بده
۲ هفته دیگه تولدمه اصلا هیچکدومشون یادشون نیست چه برسه به اینکه توی وبلاگ واسه من بنویسن
هییییییییییییییییییییی حسود نیستم اما حسودیم شد
خوش به حالش
تولدش مبارک

میخای منم تو وبم برای شما بنویسم؟؟؟؟

صفورا جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 http://lahzehayeshaeraneh.blogsky.com

وااااااااااااااااااااااااااااااای خوش به حاله حاجی جون
عجب دوست خوبی داره
خدا ازین دوستا به ما هم بده
۲ هفته دیگه تولدمه اصلا هیچکدومشون یادشون نیست چه برسه به اینکه توی وبلاگ واسه من بنویسن
هییییییییییییییییییییی حسود نیستم اما حسودیم شد
خوش به حالش
تولدش مبارک

یه بار میگفتی بس بود

آفتاب شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 23:20 http://www.asemoone-khandun.blogfa.com

سلام جدی میگیییییییییییییییییییییی؟ مرسی خبردادی الان میرم تبریک میگم. حالا خودت خوبییییییییییییییی/؟؟

لاه جدیه جدی
مرسی ما هم خوبیم .
چو میگذرد ملالی نیست

فلانی یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 00:36 http://www.tanhaye-tanha02.blogsky.com/

سلام
بازم ما رو شرمنده کردی ؟؟؟؟
نمیدونم چی بگم شوکه شدم

نمیخاد چیزی بگی فقط بیا شمع ها رو فوت کن

فلانی یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 00:38 http://www.tanhaye-tanha02.blogsky.com/

امیدوارم لیاقت این همه محبتو داشته باشم...همین

ارزش تو بیشتر از این حرفهاست

فلانی یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 00:43 http://www.tanhaye-tanha02.blogsky.com/

کاش چیز قابلی داشتم که پیشکشت کنم
دار و ندارم این جون ناقابله که اونم قابلتو نداره
فدات شم عمو

داداش بودنت یه دنیا ارزش داره

ساقی می یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 23:48 http://saghiemey.blogfa.com

تبریک ما را هم پذیرا باشید

مرسی از حضورت

صفورا دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:11

سلام
حسودیم خیلی گل کرده بود دوبار فرستادم...
بابای من خادم حرمن توی قسمت مهمانسرا
شما دوس دارین غذای حرم بخورین؟
من تقریبا هفته ای دوبار میخورم
کاش میشد به شما هم بدم
منم توی ماه رمضون میرفتم حرم و کمک میکردم به خادما بعد بهم غذا میدادن حیف شد......

آها... از اون لحاظ

.
.
.
واقعا خوش به حال باباتون . اره دوست دارم ، کیه که دوست نداشته باشه . سعادت میخاد که ما نداریم

فلانی دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:21 http://tanhaye-tanha02.blogsky.com/


همه چی آرومه من چقدر خوشحالم
پیشم هستی حالا به خودم می بالم
تشنه ی چشماتم منو سیرابم
منو با لالایی دوباره خوابم کن
بگو این آرامش تا ابد پا بر جاست
حالا که برق عشق تو نگاهت پیداست
همه چیز آرومه من چقدر خوشحالم پیشم
هستی حالا به خودم می بالم
همه چی آرومه قصه ها خوابیدن
شک نداری دیگه تو به احساس من


واقعا در کنارت احساس آرامش میکنم عمو

کوچیکتم داداش.
همیشه دوست داشتم این رو بشنوم .
در تمام طول رفاقتم تمام تلاشم این بو که گوشه ایی از دلتنگیت رو پر کنم . و الان یکی از بزرگترین آرزوهام رو بر آورده شده میدونم .
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
ییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
ییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

فلانی پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 http://tanhaye-tanha02.blogsky.com/

سلام
هر دفعه که میام اینجا بیشتر و بیشتر شرمنده میشم
یکی دو بار اومدم و نظری نذلشتم...ولی ایندفعه گفتم ی چی بگم
عمو ممنون بابت این پست ولی دیگه وقتش گذشت..یا آپ کن یا این رو ذخیره کن یجای دیگه..از اینجا بردارش

سلام
چشم داداش مطلب جدید میذارم

فلانی پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 http://tanhaye-tanha02.blogsky.com/

عجب تصمیمی گرفتیم امروز....از خدا میخوام یاریمون کنه بتونیم ادامه بدیم

بله
خدا یاره بی کسونه
خدا خیلی مهربونه

فلانی پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:13

خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
کمکمون کن
خدایا
...

بله...

فلانی پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:27

از این نظر به بعد واسه موضوع قبلی یعنی شب قدر هستش...
ولی چون اونجا میذاشتم بعید بود کسی بخونه اینجا نوشتم
:ی:ی:ی:ی:ی

شما هر جا د.ست دارید بذارید داداش

فلانی پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:32

گویند که کریم است و گنه می بخشد .... گیرم که ببخشد ، ز خجالت چه کنم
این جمله عین حقیقته...
چون در دنیای معنوی همه سختیهایی که به آدم وارد میشه...از طریق آبرو و شخصیته....
و خجالت یکی از عذاب آورترین اونهاست

اصل کلام همینه

فلانی پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:38

به به --به به
عجب شعری
واقعاا عجب شعری گذاشتی برای مولا
حال کردم خدا وکیلی

کوچکتیم داداش

فلانی پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:39

به حق ساقی کوثر
وجودت بی بلا باشد
سر دستت علی گیرد
نگهدارت خدا باشد
فعلا یا علی

مرسی عزیز

mohammad پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 13:46 http://www.visualart.blogsky.com

salam

tabrikate faravan.......................


kheili mokhlesim dadash jonam

ما بیشتر داداش

نیلوفر یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:08 http://mankantopolo.blogsky.com

آهااااااااا تولد فلانی بود من فکر کردم خودت میخوای تحویل بگیری
:دی خا منم میرم تبریک میگم
به به همیشه همینجور دوست بمونین

به به
از شما انتظار بیشتری میره

محیا یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:52

سلام تولدت مبارک.......................

البته تولدش مبارک منظور بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد